بعله 3>

حالا خدارو شکر کنید امیر تتلو معروف شده تو فیسبوکو عاخره پستاش می نویسه عاشقتونم، من اگه معروف بودم بجای عاشقتونم می نوشتم کس عمتون ... من اعصاب ندارم ، عاشق هیچکدومتونم نیستم ... بزارید چنتا مثال به همون مدلی که امیر تتلو پست میذاره بزنم : 
سلام خونواده ، من از ظهر تا الان سر کار بودم کار داره میرسه ، منتظر باشید،  کس عمه همه تون 3>
یا 
آلبومم آماده است ، 34 تا ترک بهش اضافه کردم ، حالا جمع ترکای آلبوم می شه 2978 تا که یکی اش قبلن پخش شده 30 تاش هم داره ویدئو میشه و هفته ی بعد پخش میشه ، آهنگ شهریوری قرار شد اسفند بیاد تا یه سریا کیر بخورن ، واسه تولدمم می خام رو کونم عکس کیک شکلاتی خالکوبی کنم ، خیلی دوستون دارم... دارم همه ی تلاشمو می کنم ، کس عمتون خونواده 3> 
یا 
امشب خیلی خسته شدم همش سر فیلم برداری بودم ، کس عمتون ، شب خیر 3>

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O