دندون پزشکا همه شون بچه بازن

رفتم دندون پزشکی 
یارو گفت: دهنتونو باز کنید , باز کردم 
دوباره گفت: باز کنید , منم بیشتر باز کردم 
باز گفت بیشتر باز کنید  
دیگه دهنمو یه جوری باز کرده بودم که کله ی خوده یارو تو دهنم جا می شد , دهنم داشت جر می خورد 
باز گفت: می شه بیشتر باز کنید ؟ 
گفتم: می خای یه جوری باز کنم بری تو کاراتو بکنی بعد بیای بیرون ؟ 
گفت: چرا عصبانی میشید ؟ می خام ریشه ی دندونو پیدا کنم باید دهن باز باشه تا بتونم واسه عصب کشی راحت سوزن رو فرو کنم 
گفتم: اگه فکر می کنید ریشه اش خیلی پایینه بکشم پایین از اینورم امتحان کنید 
یارو یه نگاه کرد بهم گفت: می شه مشکلات جنسیتون رو ببرید پیشه متخصص مشکلات جنسی و اینجا فقط در مورد دندون حرف بزنید؟ 

( خوب کسشر بسه این داستان واقعی بود و از اینجا به بعد پرایوسی هستش یعنی خصوصی هستش و من قصد ندارم براتون تعریف کنم تا برینم بهتون - همینی که هست ) 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O