خواهر محسن کورتکس محبوب همه پسران سرزمینم

آقا بنا به در خواست دوستان عکس محسن کورتکس رو میذارم براتون ایشون دزد هستن، عکس مادرشون هم دارم بزودی تقدیمتون می کنم ، از این وبلاگ کپی کرده واسه خودش گنده شده ، تو فیسبوک با پروفایل اصلیم براش کامنت گذاشتم: دهنتو سرویس اینارو از کجا میاری؟ جواب داده: قربونت من به خودم فشار میارم که شمارو شاد کنم :))))) یعنی مادر جنده تر از این خواهر جنده تر از این شخصیت در دنیا من ندیدم ، خوار مادره سرقت ادبی رو گاییده 


کیونه فتوشاپو گاییده :))
حالا پروفایل خونوادشم گیر آوردم براتون میذارم 
در دولت امید باید خار مادر گایید 
( شعر از خودم )  

۷ نظر:

  1. لینک پروفایل بده مادرش رو بگام

    پاسخحذف
  2. دیوث می یام چک می کنما لینک بده حتمن اینجا

    پاسخحذف
  3. عاقا خیلی گنده شده ولش کن نمی شه جلوش رو گرفت بزار بدزده کس ننه :D یکی از گندهای فیس بوک :D

    پاسخحذف
  4. بابا این جنده خزنده عادم نشده کسه ننش باو. کیر گوز

    پاسخحذف
  5. اينكه همخ فيسبوك ادمين هستش
    باهاش دهوا نكن داداش شر ميشه

    پاسخحذف
  6. kose khare mohsen korrrtexxx
    nanash ba man dus bude:))

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O