آموزش های زندگی - فصل چهارم

چگونه به همسر خود بگوییم دوستش داریم 
اگه به من باشه وختی می شه آدم دعوا کنه و به خوانواده ی طرف مقابلش فوش بده چرا ابراز علاقه کنه همه چیزو کسشر جلوه بده؟ ها؟ ولی چون این وبلاگ جای این کسشرا نیست و خعلی آموزنده اس باید آموزش بدم 

اگر زن هستید: 
شما هر گهی بخوای می خوری و آموزش های ما بدرد شما نمی خوره چون تاریخ نشون داده زنا به هیچ صراطی مستقیم نیستن 

اگر مرد هستید : 

اگر واقعن زن خود را دوست دارید هیچوخت به او نگویید که دوستش دارید - چون لوس بازی می شه 
یا توصیه ی من اینه که برای بقای زندگیتون شبایی که خیلی خسته اید و توی رختخابید برید دمه گوشش بگید : می خام یه چیزی بهت بگم
اونم می گه: بگو عزیزم 
شما بگید: خیلی احساساتی شدم امشب می خام حرفه دلمو بهت بزنم 
اونم میگه: بگو قربونت برم الهی 
شما بگید: من با تمام وجودم تو رو ... ( بعد از خستگی بیهوش بشید و بخوابید ) 
این حرکت باعث می شه زنتون تا آخره عمر هر کاری می خواید بکنه که اون جمله رو بهش بگید

اگه همسرتون رو دوست ندارید 
اگه دوسش ندارید و می خاید از شرش خلاص بشید ، زرتو زرت بهش بگید دوست دارم , عاشقتم ... اصلا از این اسم چندشا براش انتخاب کنید : موش کوچولوی من... یا نازداره خودم ، همه زندگیم، نفسم ، جیگرم، از این کسشرا دیگه 
این حرکت باعث می شه دوست داشتن شما براش عادی بشه و بره دنبال یه عشق دیگه و دوست پسر پیدا کنه و باهاش بخابه ، شما هم مچشو بگیری و بدی سنگسارش کنن .... ( این روش بسیار توصیه می شه حتی برای کسانی که همسرشونو دوست دارن) 

یه روشم هست به زنتون می گید : 
من هر چی بیشتر باهات سکس می کنم بیشتر عاشقت می شم .... این روش تضمینیه ، قول میدم تا ماه ها وخت نمی کنید شورتتونو بکشید بالا چه برسه بخواید ابراز علاقه کنید 

روش دیگه اینه که با همسرتون سکس مقعدی داشته باشید ، زنان بسیار از این نوع سکس بدشون میاد ، یا حداقل انتخاب اولشون نیست ... شما هر شب با او سکس مقعدی کنید و دوش بگیرید و بخوابید ( این مطلب اصن نمی دونم چرا تو این قسمت اومده ولی خوب حالا که نوشتمش بزار باشه دیگه ، بالاخره اینم جزئی از زندگیه) 

یه روش دیگه ام هست که اصلن توصیه نمی شه حتی تو کتابای دینی هم به این روش ریدن ...اونم اینه که شما بری جلو به زنت بگی دوسش داری ... نه نه نه ... خیلی تخمیه این روش 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O