نامه سرگشاده من به فیسبوک

یه پیغام دارم به بچه های فیسبوک 

اینکه شما دوس دخدر داری 
اینکه تو زندگیت آدم موفقی هستی 
اینکه مهندسی ، اینکه عروسیه داداشته 
اینکه تو لاس وگاس عکس داری
اینکه با فلان هنرمند عکس داری 
اینکه خوانوادتون خیلی با هم صمیمی هستن 
اینکه مادرت مهربون ترین مادره دنیاست 
و پدرت زوروئه 
اینا تخمه منم نیست ، بابات تخمه منم نیست 
من دلم می خاد سر به تنت نباشه کسخل بعد تو از عکس مادرتو میذاری؟ 
خوب حالا حق دارم جق بزنم با عکس ننت یا نه ؟ 

به من چه ربطی داره که تو با فلانی بهم زدی جاکش؟ 
به من چه که شاهین نجفی البوم داده؟ 
به تو چه که من 56 سالمه که میای تبریک می گی کسکش؟

این همه شبکه اجتماعی داریم یه شبکه غیر اجتماعی نداریم واسه ما غیر اجتماعیا 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O