چرا هیچکس نمی خاد با من دوس باشه؟

سه شب پیش رفتیم خونه ی دوستم - متاهله 
تازه عروسی کرده بود مارو دعوت کرد که بریم حسرت بخوریم 
بعد ما رفتیم داشتیم می گفتیم و می خندیدیم .... 
ماها وختی شمال رفته بودیم پارسال
 چندتا شورت شبیه هم خریده بودیم  
بعد حرفه شورته شد ... 
یه دفعه زنش گفت: کدوم شورته رو می گن؟ 
رفیقه ما هم گفت: همون قرمزه که دیشب جرش دادی 
بیچاره زنش تا آخره مهمونی روش نمی شد سرشو بلند کنه 
منم حواسم نبود واسه اینکه دلداریشون بدم همش می گفتم:
عیب نداره بابا یکی دیگه براش می خریم 
اصلن دوتا می خریم که اگه یکیش جر خورد یکی دیگه باشه 
امروز دوستم زنگ زده می گه:
زنم گفته نمی خایم دیگه با تو رابطه داشته باشیم 
کسکشا من چی کار کنم؟ 
یکی دیگه شورت یکی دیگه رو جر داده من چی کار کنم؟ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O