جناب دکتر اینجا همه کُس می گن

این پسر عموی ما تو خواب راه می رفته 
بردنش دکتر خوب شده 
مادره ماهم دیروز مارو برده دکتر 
دکتره گفت:  تو خواب راه میرید؟ 
گفتم : نه 
گفت: تو خواب حرف میزنید ؟
مادرم گفت: نه زیاد 
گفت: کابوس می بینید؟ 
گفتم: نه اصلن 
گفت: پس چی کار می کنید ؟ 
مادرم گفت: معذرت می خواما ولی تو خواب می گوزن 
دکتره گفت: خیلی طبیعیه خانوم همه توی خواب از این کارا می کنن 
مادرم گفت: بعله شبی چند بار گوزیدن طبیعیه ولی تا صبح بگوزی یه ذره هم غیر طبیعیه هم غیر انسانی 
دکتره گفت : بازم دلیل بر مریض بودنه ایشون نیست ... برید خانوم ایشون سالم هستن 
مادرم گفت:  نمی خواستم بگم ولی یه شبایی دیگه نمی گوزه ، رسمن میرینه 
دکتر  نسخه رو در آورد سه تا برگه پشت و رو دارو نوشت ، بعدم گفت ایشون سه سال باید تحت درمان باشن 
بابا یه گوزه ، فوقش شبی 300 تا گوزه ، خیلی هم لذت بخشه این آبرو ریزیا چیه ؟ 
فقط واسه گوزیدن دکتر نرفته بودیم که اونم رفتیم 
بخدا روم نمی شه تو درو همسایه سرمو بالا بگیریم ، با کیسه دارو همه تو محل دیدنمون 
عجب آدمایی هستن بخدا . اینا بفهمن من یه وختایی تو خواب کُس می کنم دیگه فکر کنم قرنطینه ام کنن 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O