فرق از وسط فرق از بغل

مشکلاتی که پسران بعد از سکس با دختران دارند 

1 - بعد از سکس همه عذاب وجدان می گیرند و می خواهند با لگد دختر را از پنجره به وسط خیابان پرتاب کنند 

2 - همه پسران دختر مورد نظر را با آخرین جق خود مقایسه می کنند و اکثرن به این نتیجه می رسند که جق حالش بیشتره

3 - اکثرن دوس دخترشان را به یاده کسی می کنند و بعد از سکس وقتی نگاه به قیافه دختر مورد نظر می کنند به خود فوش خار مادر میدهند

4 -  کاندوم ها را گره می زنند ( این مورد در تمام جهان رواج دارد و مخصوص ایرانیان نیست ) 

5 - معمولا پسران بعد از سکس به این فکر می کنند که خوب دختره چرا پا نمی شه بره ؟ 

6 - بعد از سکس پسران ایرانی نمیدانند باید با دختر چگونه بر خورد کرد در مواردی دیده شده پسران، دختران را در گونی کرده اند وآنها را در سطل های مکانیزه ی شهرداری پرتاب کرده اند 

7 - معمولا با خود قسم می خورند که دیگر سکس نمی کنند ، ولی گه می خورن من خودم هزاربار این گهو خوردم 

8 - میرینند ( این شاید زیاد رواج نداشته باشه ولی من همیشه از این مورد استفاده می کنم ) 

9 - اگه خونه خودشون باشن اکثرن مادرشون می خواد بیاد دختره باید زود بره ، اگه خونه دختره باشن معمولا کاری براشون پیش میاد که باید برن .( سرشون شلوغه دیگه  بدبختا ) 

11 - شماره ده نداشتیم این یازدهمین کاریه که پسرا می کنن ( این در همه جای جهان رواج داره وقتی یه عدد جا می افته همه می گن ) 

12 - حرف از گران شدن کاندوم می زنند ( این حرکت بسیار حرفه ای است ولی چون دختر ها اکثرن پول کاندومشان را نمیدهند خود را به اون راه می زنند ، مثلا آخرین بار من خودم به یه دختره گفتم : کاندم چه گرون شده ، گفت آره بابا سبزی خوردنم گرون شده گور باباشون تورم خیلی زیاد شده .) 

در مورد تاریخچه سکس هم بگم که : سکس بعد از انقلاب توسط یک تاجر جنوبی وارد ایران شد . ایشان به هند رفتند و در عصای خود مقداری بذر سکس مخفی کردند و آن را وارد ایران کردند ... خدایش بیامرزد 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O