آموزش های زندگی - شاخه خواص

بارها و بارها از طرف مخاطبان این وبلاگ خواسته شده که در بخش آموزشی یک بخش هم برای برادران عزیز گِی راه بندازیم ، ولی چون بنده تخصصی نداشتم در این مورد چیزی نمی نوشتم ، الانم یه چیزایی از روی فیلم سوپرا آماده کردم براشون امیدوارم که راضی باشن ازم ، خدا که ازم راضیه بنده های خدا هم ازم راضی باشن به حق پنش تن عال عبا  ^_^ 

توضیحات : این پست شدیدا با عقاید نویسنده مقایرت دارد و به جانه مادرش از این کارا نکرده و نمی کند ولی به رسم امانت داری سعی کردیم آموزشی در خورد نام همجنسبازان کشورمان آماده کنیم 

چگونه برای خود کیس مناسب پیدا کنیم و عاشقش شویم : 

- راستش من اونایی که یکی کونشون میذاره بعد عاشقش می شن رو درک نمی کنم ولی باید آموزش بدیم دیگه 

توضیحات 2 :  کلمه کونی در بین همجنسبازان فوش نیست تعریفه 

نکاتی که برادارن گِی رعایت کنند : 

1-  با پسرانی دوست شوید که باسن های گنده و نرمی دارند این پسران آدم های حساسی هستند و زودتر عاشق می شوند 

2 - با کسانی دوست شوید که آلتشان از آلت شما کوچک تر باشد ( این نمیدونم چه ربطی داره ولی فکر کنم کوچیک باشه کمتر دردتون می گیره و بهتره ) 

3 - سعی کنید برای سکس خود تایم بگذارید ، مثلا اولش بگید : پنج دقیقه من... پنج دقیقه تو ... این دقیقا مصداق بارز عدالت است و به عشق شما کمک بسزایی می کند 

4 - سعی کنید از کِرم های نرم کننده و خوشبو برای دخول استفاده کنید ، من دقیقا در جریان نیستم ولی هر آدمی کِرم و به تُف ترجیح میده دیگه 

5 - وقتی او را می بوسید در گوشش با صدایی خسته و با صداقت بگویید : چه کونی شدی عزیزم ( این جمله دقیقا مثل همون عاشقتم می مونه که ماها به دخترا می گیم ) 

6 - سعی کنید وقتی دارید کرده می شید با تمام وجود به طرف مقابل حس بدهید و مدام بگویید: وای چه کیر کلفتی داری وای خدایا پاره شدم  ، البته این جمله رو هم من خودم الان ساختم بهتون توصیه می کنم حتما بگید ، تو اوج سکس بگید : یا خالق کیر 

7 - سعی کنید وقتی ارضا می شوید اسپرم های خویش را روی صورت بُوی فرندتون نریزید . البته شما می تونید بریزید توش .... حامله که نمی شه طرف ...بریزید توش آره این بهتره 

8 - بکشید بیرون 

9 - نکته شماره هشتو حتما رعایت کنید ... نزارید توش باشه چون فکر کنم طرف مادرش گاییده بشه بزارید توش باشه 

10- سعی کنید در طول این دوستی دو بار موقع سکس روی کیر بُوی فرندتون برینید ، این حرکت در همجنسبازی بسیار عاشقانه است 

11 - وقتی کیرتان را از دورن دوست پسرتان بیرون می کشید ، احتمالا سر کیرتان قهوه ای شده ، دستتان را سر کیرتان بکشید و بو کنید و بگویید: عاشق بوی عنتم 

تبریک می گم شما عاشق ترین همجنسبازی هستی که من تا حالا دیدم 
امیدوارم استقبال بشه از این آموزش و اشتراک گذاری بشه تا دوستان استفاده کنن 
چون من تا این مطلبو بنویسم سه بار بالا آوردم 


ستاد همدردی با همجنسبازان کونی 

۳ نظر:

  1. جات خالی منم کف و عن قاطی کردم، کم مونده بود بالا بیارم :))))))))

    پاسخحذف
  2. ولگرد نامیدمون کردی نمیدونستیم کونی هستی :(((((
    من دیگه به این وبلاگ یه کونی (بر وزن یه پزشک) دیگه سر نمیزنم

    پاسخحذف
  3. چرا یه آموزش واسه ما لزبین ها نمی نویسی؟؟اینه اعتدال؟؟؟!!!

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O