واقعا؟ بهشت زیر پای مادران است ؟

من وقتی بچه بودم 
مادرم بخاطر درگیری کاری نتونست به من شیر بده 
البته حالا که فکر می کنم می بینم
من خودمم زیاد میلی ندارم که از سینه های مادرم آویزون بشم . 
بعضیا که مادرشون بهشون شیر ندادن
ازشون شاکی ان که چرا منو از شیر خودت محروم کردیو این کسشرا 
حالا انگار سینه مادرا نوشمکه 
حالا انگار اینا تا 20 سالگی شیر می خوردن ادیسون می شدن 
در کل من با آدمایی که میل به میک زدن سینه های مادرشون دارن زیاد حال نمی کنم 
حالا بگذریم ... اینو می خواستم بگم : 
چند وقت پیش مادرم بهم گفت غلام تو دیگه سن زن گرفتنته 
من گفتم خوب؟ 
گفت: وقتی تو سن زن گرفتن هستی باید زن بگیری وگرنه آسیب می بینی 
این نشون میده مادره من به اینکه من زن نگیرم جقی می شم فکر کرده 
ولی به اینکه من تو بچگیم شیر مادر نخورم پوکی استخون می گیرم فکر نکرده 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O