صداقت مهمه

وقتی با دخترا حرف می زنی همه شون می گن من از صداقت خوشم میاد و از دورغ بدم میاد ، ولی وقتی باهاشون صادقانه بر خورد می کنی ناراحت می شن 
مثال: 
شما با فریب و نیرنگ و حیله گری با یه دختر دوست شو
بعد بهش بگو دوسش داری و این حرفا ، تا صد سال می تونی بکنیش 

حالا با یه دختر صادقانه برخورد کن و بگو که من می خوام بکنمت 
نه تنها دیگه نمیده بلکه مورد داشتیم پاره بوده ولی تا بحث به اینجا کشیده ادعای باکرگی کرده 

پس راه هایی که من به نرم می رسه برای کردن دختران به شرح زیل می باشد : 

- به آنها دورغکی ابراز علاقه کنید 

- از آنها الکی تعریف کنید و با آنها از ازدواج بگویید 

- از این جمله حتما استفاده کنید : اگه قرار باشه من با یکی تو این دنیا ازدواج کنم اون یه نفر تویی 

- مادره او را مامان خطاب کنید ( انقدر این حرکتو دوس دارن توله سگا ) 

- بعضی وقت ها برای او چیزی بخرید ، این کار باعث می شود شما همینطور مجانی کُس بکنید ( البته افراط نکنید در حده 2 یا 3 هزارتومن کفایت می کنه ) 

- به آنها بگویید : من تورو همین جوری که هستی دوس دارم . 

 چیزایی که من به ذهنم می رسه همیناست 

هیچوقت ، تاکید می کنم هیچوقت سعی نکنید با این موجودات صادقانه بر خورد کنید وگرنه باید باز هم به جق روی بیاورید 

موفق و منصور باشید . تا درودی دیگر درودو دو صد کیر خر اسب 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O