عید خود را چگونه بگا دادید - فصل یک

در روز اول عید اصخر به خانه ما آمد ، اصخر به محض ورود خود را در آغوش من پرتاب کرد و من را بوسید ، من هم با اینکه حالت تهوع داشتم مجبور شدم او را ببوسم ، اصخر که هول شده بود و با لباس های نو به خانه ما امده بود نزدیک بود بین بوس اول و بوس دوم که داشت مسیر سرش را از اینطرف سرم به آنطرف سرم عوض می کرد از من لب بگیرد که با تیز بازیه خودم و عنایت مقام معظم رهبری این فتنه خنثی شد و اینجانب جان سالم به در بردم . اما اصخر که بچه سیریشیست در حرکت بعدی روی گردن اینجانب رفته و گازی از آنجا گرفته که جایش تا مدتها باقی می ماند ، اگر از آسیب های جسمی که در این واقعه به من وارد شد بگذریم ، از آسیب های روحی نمی توانیم بگذریم زیرا حس می کنم تجاوزی که امروز به من شد به شهدای کهریزک نشد و اینجانب از مسئولین آمریکا بخاطر این واقعه در خواست پناهندگی سیاسی دارم و فحش مادر گذاشتم هر کی بخنده 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O