آموزش های زندگی - فصل 19

تو هر رابطه ای اول باید بگردید نقاط ضعف طرفُ مشخص کنید 
این مرحله مهم ترین مرحله رابطه است 
البته منظورم این نیست که مثلا وقتی که می خواید بزارید طرفو بکنید بجاش برید رو نقاط ضعفش کار کنیدا ، نه کسمغزا 
کردن تو اولویته 
اول کردن بعد بقیه چیزا 
حالا نقاط ضعف چی هست و به چه دردی می خوره ؟ 
نقاط ضعف که می گم منظورم این نیست که برید مثلا تحقیق کنید اگه لگد بزنم لای سینه هاش بی هوش میشه ، نه روانیا سگم با زانو بزنی لای سینه اش بی هوش میشه ، روی نقاط ضعف اخلاقیش کار کنید 
مثلا عادت داره از دوس پسرای قبلیش همش تعریف می کنه 
شما باید اینارو حفظ کنید و روزی که یه گندی زدید برگردید با بغض بگید : تقصیره توئه ، انقدر از اون دوس پسرت تعریف کردی که من ضربه روحی خوردم .
بعدم قیافتونُ اینجوری کنید  :(  
اینجوری شما همیشه خاره طرفو می گایید 
این که می گم خاره طرفو می گایید شاید واسه بعضیا سوال پیش بیاد که ما چرا باید خار طرفو بگاییم؟
 ما باهاش دوس شدیم لذت ببریم نه اینکه خارشو بگاییم 
سواله خوبیه ولی جا داره بگم کیرم تو فرق سرت 
تو می خوای لذت ببری بیا با کیر من دوس شو کسکش 
بیا با کیر من برو موج سواری جاکش 
کیر پیامبر تو کونت سیرابی 
بی شعور آدم با دختر دوس می شه که خارشو بگاد 
چون آدمیزاد نمی تونه که خار خودشو بگاد 
پس مجبوره که با دیگران دوس بشه خاره اونارو بگاد 
من خودم که قانع شدم شمارو نمیدونم 



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O