آموزش های زندگی - فصل هیجده ممیز دو به توان پنج

از کجا بفهمیم چه کسی را باید بکنیم ؟ 

- بالاخره یه سوال خوب پرسیده شد 

شما باید برای کردن به معیار های خود برگردید 
به آرمان های خود برگردید 
اما یه جاهایی نکردن مهم تر از کردنه 
مثلا می گیم که شما بُکنی . که عمرن بتونی بُکنی 
حالا گیریم که بُکنی 
اولن که نباید ننه باباتو بکنی 
سکس خونوادگی رو توصیه نمی کنم ، چون کار زشتیه 
غیر از مادر خواهر و زن داداش و این کسشرا که فامیل در جه یک حساب می شن شما می تونید همه رو بکنید ( یعنی اینکه مجاز هستید که بکنید وگرنه شما کیرمنم نمی تونی بخوری چه برسه بخوای یکی رو بکنی ) 
این که می گم همه رو بکنید مثلا یه دفعه 
هفته بعد که رفتید خونه خالتون نگیرید بندازیدش رو اوپن بکنیدشا 
بعدم بگید این گفت بکن 
نه داداش اینجوریا نیست 
گیریم که شما می خواید خالتونُ بکنید 
اول باید کمی باهاش صمیمی بشید... وایستا بینم شما واقعا می خواید خالتونُ بکنید ؟ 
بابا شما خیلی کسکشید خدایی 
یه مثال دیگه میزنم 
مثلا شما می خواید دختر همسایتونُ بکنید 
باید چند نکته را در نظر بگیرید 
اول اینکه او برادری به نام اصخر دارد و اصخر بسیار اعصاب داغون است 
پس باید جوری با اون لاس بزنید که اصخر نفهمد 
چون شما این کاره نیستید باید چند بار با خواهر اصخر بیرون بروید 
سعی کنید جاهایی را برای قرار انتخاب کنید که اصخر به آنجا ها نرود 
مثلا قحبه خونه نرید 
اصخر همیشه اونجا پلاسه 
برید کافی شاپ چون اصخرو اونجا راه نمیدن 
- چند بار بیرون رفتن با دختر ها فقط برای شما که آماتور هستید توصیه می شه واسه ما سکسی ها بجای عشق تو نگاه اول سکس تو نگاه اول توصیه می شه 
بعد از اینکه چندبار با خواهر اصخر بیرون رفتید از اون بخواهید که به منزل شما بیاید
اگر دیدی شروع به کولی بازی کرد معلوم است که فهمیده شما می خواهید او را بکنید و احتمال دارد نخواهد بدهد برای همین شما باید سریع از کافی شاپ رفته به خانه رسیده و تا قبل از اینکه دختر به خانه برود و قضیه را برای اصخر تعریف کند خانه خود را از آن محل ببرید 
اگر خوب برخورد کرد و دعوت شمارا قبول کرد به دارو خانه محل رفته دو بسته کاندوم تاخیری می گیرید ( چون شما [قی هستید و از زود انزالی رنج می برید ) 
یک لیدوکائیین بگیرید ( چون احتمال داره اوپن نباشه مجبور بشید کونش بزارید ، بدون لیدوکائین نمیدن ) 
یک خمیر دندان و مسواک بخرید ( چون شما دهنتون بو گه میده دختره چه گناهی کرده؟ ) 
از دارو خانه بیرون رفته به لباس فروشی بروید 
یک شورت تمیز بخرید ( چون شورتاتون همه کیریه ، می گی نه ؟ بوش کن می فهمی)
به خانه بروید تا وقت قرار بشود 30 دفعه جق بزنید  ( این کارو چه بخو ای چه نخوای می کنی ، من دفعه اول که می خواستم سکس کنم به یادش انقدر جق زده بودم که وقتی دختره اومد من درو براش باز کردم بعد رفتم گرفتم خوابیدم ) 

ادامه دارد ..... 

شما تا همین مرحله رو بری شاهکار کردی 
اصن شما تا این محله رفتی برو به همه بگو کردم 
به جونه خودم اگه بتونی . اگه بتونی من کیرمو می برم می ندازم جلو سگ ....

تا آموزشی دیگر و کیرخری دیگر کیرم دهنتون :* 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O