اینُ فقط هوادارا بخونن ( اسمایلی رضا پیشرو )

یه چیزی بگم . اول اینکه کیرم دهنتون 
دوم اینکه اگه می بینید وبلاگ در مورد سکس حرف می زنه همش 
بخاطر این نیست که صاحب وبلاگ عقده سکس داره 
به جونه مادرم که عزیز ترینه من انقدری سکس داشتم که سمت هر ننه قحبه ای نرم 
ولی ....من اینارو می گم:
بخاطر اینه که بحران سکس دنیارو قبضه کرده 
می گید نه ؟ ثابت می کنم 
دختری رو سراغ دارید که نخواد ازدواج کنه ؟ 
شاید باشن 
ولی اونا با ازدواج مخالفن نه با دوس پسر پیدا کردن و سکس 
اونایی هم که می خوان ازدواج کنن حتمن دنبال سکسن دیگه
وگرنه نکته مثبت ازدواج غیر از سکس چیه ؟ 
الان حتمن می خواید بگید : عشق ، بچه !
اونایی که این حرفُ میزنن به کُس ننشون دارن می خندن 
الان توضیح میدم چرا 
ببین تو ازدواج تنها چیزی که قطعیه سکسه 
شما نمی تونید بگید وای من قراره تا اخر عمر عاشق باشم 
ولی می تونید با ازدواج تا اخر عمر سکس داشته باشید 
مثلا نمی تونید بگید من چهار شنبه ها ساعت هشت عاشق شوهرمم 
ولی می تونید بگید من چهارشنبه ها ساعت هشت به شوهرم میدم 
حالا گیریم که با شوهرتون دوست بودید و عاشقش بودیدُ بعد ازدواج کردید 
بازم موندگاری عشقتون تضمینی نیست می تونم یه ملیون آدم نشونتون بدم همینجوری ازدواج کردن 
حالا در مورد بچه . شما نمی تونید بگید من حتمن بچه دار می شم ، اومدیم که یکی از طرفین مشکل داشت . اومدیم بچه هاتون ناقص شدن . این آیا خوشبخیته ؟ یه بچه ناقص؟ دنبال اینن آدما ؟ نه همه دنبال سکسن ، چون فقط سکس قطعیه بقیه چیزا وجودش در ابهامه 
حتی دروجود خدا هم ابهام ایجاد کرده سکس
دیدین یه سریا می گن : خدارو به من نیشان بده 
نمی شه به اینا خدارو نیشان داد ولی می شه بکشی پایین یه ساعت بکنیشون 
سکس حتی از خدا هم واقعی تره 
حالا می خوام یه داستان بنویسم توش سکس از زندگی دو نفر حذف شده  باشه ، می خوام یه تصویر از عشق بدون سکس بهت بدم :

روزی پسری عاشق دختری شد ، پسر که اصلا به سکس فکر نمیکرد به سمت دختر رفت به دختر گفت : من نمی خواهم با شما سکس کنم . دختر که از شنیدن این جمله ذوق زده شده بود گفت: من همیشه آرزو داشتم این جمله رو بشنوم . پسر که عاشق شده بود به دختر پیشنهاد ازدواج داد ، دختر هم از خدا خواسته قبول کرد ، پسر گفت: من چون نمی خوام شمارو بکنم حتی بوستونم نمی کنم که شق نکنم ، دختر هم که اصلا اهل سکس نبود حرف پسر را قبول کرد ، آنها با هم ازدواج کردند ، شب عروسی بعد از رفتن مهمان ها پسر رو به دختر کرد و گفت: من نمی خواهم تورا بکنم ولی مرد ها و زن ها نیاز هایی دارند که باید برطرف شود، دختر گفت : خب چه کنیم عشقم ؟ پسر گفت : من برای ارضاع هوس خویش دستم را دور کیرم مشت کرده و بالا پایین می کنم تا ارضا شوم ، تو هم انگشت سبابه یا همان انگشت اشاره خود را با آب دهان خیس کن و درون خودت فرو کن ، دختر که بی اندازه عاشق پسر بود قبول کرد ، روزی دوستان پسر به خانه آن ها آمدند ، پسر با دیدن زنان بی حجاب دوستانش بسیار حشری شد و از مهمانان اجازه خواست تا به حمام برود و جق مختصری بزند ، در غیاب او دوستان پسر از همسرش پرسیدند چرا او جق میزند و شمارا نمی کند ؟ دختر جواب داد: زیرا ما عاشق همدیگر هستیم و برای سکس با هم ازداج ننموده ایم ، دوستان پسر از فرط خنده همه در خود ریدند و همانجا با همسرانشان تیریپ سکس گذاشتند ، پسر که از حمام بیرون آمد دید دوستانش هر کدام در نقطه ای از خانه دارند زن هایشان را می کنند ، از همسر خویش دلیل را جویا شد ، دختر داستان را برایش تعریف کرد ، پسر که همچنان عاشق بود و کمی هم از جقی که زده بود خسته شده بود سر بر بالین همسرش گذاشت و به خواب فرو رفت .... 

دیدیدن ؟ دیدن کسشره ؟ آخه دیوث باید بُکنی زنتو 
بُکـــــن بُکنش 
این داستان سه سال می تونه همینجوری بدون سکس ادامه پیدا کنه ، ولی همه میدونیم هم از واقعیت دوره هم حوصله سر بره . زندگی بدون سکس ممکن نیست ولی بدون عشق چرا . کیرم تو شعاراتون . حقیقت محض اینه ...شما هر گهی می خواید بخورید 

آخ اگه شعورت برسه و قدر این پستُ بدونی 

تا درودی دیگر دو صد سکس :* 

۵ نظر:

  1. خب ینی الان تکلیف چیه؟ ازدواج بکنیم یا به جغ خود ادامه بدهیم؟ جنده پولی هم که زیاده. بطور کلی شما سکس رو در کانون گرم خونواده توصیه میکنین یا هر کی رسید و میشد رو بکنیم؟
    علی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سکس همه جا توصیه می شه . شما بکن باش اصن بیا منو بکن :)))

      حذف
    2. :)))))
      مرسی از برنامه ی خوبتون.

      حذف
  2. دیوث یه جوری تعریف کردی روایت به نظر رسید...:))))))))
    عالی بووووود..:))))))

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O