آهای دختر سکسی

من واقعا سکس زیاد داشتم ، سکس داشتن چیزی نیست که آدم بهش افتخار کنه ، یعنی الان که دیگه تو سر سگ بزنی سکس داشته سکس داشتن افتخار نداره وگرنه قدیما مهم بود ، ولی واقعا بعضی از دخترا سکسی ان ، مثلا هفته پیش با یه دختره رفته بودم کافی شاپ ، خیلی سکسی بود، دخترایی که زیاد سکسی ان آدم می خواد تا می بینشون کیرشو در بیاره سریع بکنه تو دهنشون فشار بده تو حلقشون. حالا بعدن براتون می گم تعریف من از سکسی چیه ، ولی این دختره خیلی سکسی بود ما هم تو کافی شاپ بودیم دورمونم پره آدم بود ، این یه چیزی حدود دو دقیقه داشت حرف میزد ، من تو این دو دقیقه شروع کردم فکر کردن : یه دفعه تو فکرم دیدم کیرمو انداختم بیرون رفتم رو میز کیرمو زدم تو فرقه سرش ، کیرمو مالیدم به صورتش ( حالا تو تمام این مراحل دختره همینجوری داشت حرف میزد ) کیرمو گذاشتم زیر چونش دوتا تلمبه زدم ، کیرمو کردم لای موهاش ، تخمامو مالیدم رو صورتش ، تخمامو گرفتم با تخمام کوبیدم رو دماغش ( تو تمام این مراحل میزای کناری هم داشتن کاره خودشونُ می کردن و اصلا کاری به من نداشتن )  کیرمو مالیدم رو لبش یه ذره کیرم رُژه لبی شد ، اون رُژه لبی که رو کیرم بودو کردم تو لیوان کافه کلاسه دختر میز کناری ، بعد کیرم کافه گلاسه ای شد ، کیرمو مالیدم به چیز کیک میز سمت چپی ، کیرم چیز کیکی شد ، رفتم رو میز پشتی کیرمو کردم تو جیب پسر پشت سری تو جیبش پوست تخمه بود چسبید به کیرم پوست تخمه ها ، گارسونه داشت رد می شد بهش  کیرمو نشون دادم گفتم: ببخشید آقا سره کیرم پوست تخمه ریخته می شه اینو بیاید جم کنید؟ یه دفعه حرفای دختره تموم شد بهم گفت: چی شد ؟ منم که مشنگه افکارم بودمُ راست کرده بودم گفتم: ناراحت شدی؟  گفت: نه بابا چرا باید ناراحت بشم ؟ گفتم: پس ای کاش کرده بودمت . با تعجب گفت: چی ؟ گفتم : با تلفن بودم . گفت: با تلفن که حرف نمیزنی . گفتم : داشتم خودمو آماده می کردم که با تلفن حرف بزنم . خلاصه جم کردم ماجرارو . ولی همیشه دوست داشتم یه دختر سکسی که می بینم کیرمو بکنم تو دهنش فشار بدم تو حلقش تا بالا بیاره رو کیرم - بیماره جنسی هستید دیگه 

۱ نظر:

  1. اتفاقا خواهرت یبار رو کیر سگم بالا اورد

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O