سوالات شرهی - فصل 27

پسری هستم جقول (بسیار جق زننده) کسی گیرم آمده بغایت کیری و گشاد و تخمی و لوچ بکنم یا جق را بزنم؟ ( ممد صادخ )

ممنون از سوال خوبت 

اولن که جایی رفتی نگو دوس دختر دارم ، بگو ریدم 
دومن که من همیشه گفتم تا کُس هست چرا جق؟ 
اینکه دوس دختر گشاد گیرت اومده و هنوز ولش نکردی یا خیلی دوسش داری که عمرن نداشته باشی . گه خوری هم نکن می دونم نداری
یا اینکه میدونی ازش جداشی هیچ عنی دیگه باهات دوس نمی شه 

حالا کاری نداریم کدوم مورده ولی مطئنم مورد دومه 

چندتا کار هست که باید انجام بدی 

- اول اقدام کن بامزه بازی در بیاری که دوستاش و آشنایان همین دختر از تو خوششان بیاید ( مثلا یه دوست داشتم بهش گفتم جلوی دوستای دوس دخترت بامزه بازی در بیار رفته بود سر میز ناهار کیرشو کرده بود تو ماست به دوستای دوست دخترش نشون داده بود گفته بود : بفرمایید ماستُ بورانی - البته حالا که فکر می کنم چقدر حرکتش باحال بوده ولی این حرکتا جواب نمیده باید بامزه باشید واقعا ) 


- می خواستم بگم اگه گشاده می تونی بکنی تو کونش یا بدی حسابی برات بخوره که با این کلماتی که نوشتی کلن همه در هارو بستی رسمن : کیری و گشاد و تخمی و لوچ - یه دختر قهرمان ریدنه دنیا هم باشه اینجوری نمی شه ، یعنی باباش بجای آب کیرش تو کُس ننش شاشیده بود دختره باید بهتر می شد از اینی که تو گفتی ، ولی اتفاقه دیگه - یعنی دختره یه تنه بر فراز قله عن بودنه دنیا نشسته ها 


نکته : جا داره  یه تبریکم از طرف خودم و دوستان ، آشنایان ، خانواده آقای رجبی و اصخر بچه محلمون بهت بگم ، چون با این مخی که زدی رسمن مقام کیری ترین مخ باز دنیارو به خودت اختصاص دادی - هر جا هستی موفق باشی 

- گیریم که نمی خوای جق بزنی و دوست داری با دوس دخترت خودتُ ارضا کنی ، با همچین دوس دختری تنها کاری که می تونی بکنی اینه که تو تابستون بزاری زیر بغلش یه ذره عرق کنه بعد کیرتو بزاری زیر بغلش بهش بگی دستشُ بچسبونه به بدنش بعد تلمبه بزنی تا یه ذره دوس دختر داشتنُ احساس کنی 

- در این موارد که دختر به غایت کیری می باشد سکس پر خطر و سکس هیجان انگیز توصیه می شود ، سکس پر خطر منظورم این نیست مثلا برید وسط اتوبان سکس کنیدا ، یعنی کاندومو در بیاری که البته از نظر من این خریت محضه ، دیدی می گن مادر کاری رو برای آدم می کنه که زن آدم براش نمی کنه؟ منظور همون کون شُستنه دیگه، کاندومم برات کاری رو می کنه که حتی ننت نمی کنه برات ، یعنی اسپرماتو تو خودش جمع می کنه پس همیشه دوستش داشته باش ، اصن یه شعر معروفم در مورد کاندوم هست : من یار مهربان ، خوش بو و خوش بیانم ، گیرم اسپرم فراوان ، با اینکه خیلی نازکم - یه چیز تو این مایه ها - سکس هیجانی هم می تونی بکنی که ارضا بشی ، نه اینکه بری مثلن تو شهر بازی تو ترن هوایی بکنیشا ، این روش با اینکه هیجانش بالاست ولی خریت محضه ، آخه تا میای بلند شی تلمبه بزنی از ترن پرت می شی پایین بگا میری ، این روشِ کلن بی خیال شو 

- بنده به عنوان آدمی که همیشه با جق مخالف بودم ولی در مورد شما توصیه می کنم فقط جق بزنی و تا آخر عمرت سمت دخترا نری ، با این توصیفاتی که تو از دوس دخترت داری به نظرم استفراغ کنی بعد کیرتو بکنی تو استفراغت بیشتر تحریک می شی 

- بعد آقا شما یه تست همجنسگرا بودن بده ، همین که این دخترو انتخاب کردی یعنی همجنسگرایی ، چون پسرایی که دختر کیری انتخاب می کنن در واقع دلشون می خواد با پسرا بخوابن . نه اینکه پسرا همه کیری ان واسه اون می گم .

- در آخر بهت توصیه می کنم همین امشب که این پستُ می خونی انقدر جق بزنی که زخم بشی از بین بری همه رو راحت کنی 

سپاس ^_^ 


۱ نظر:

  1. ممنون از جواب کامل و جامعت،تو دهات ما گیر آوردن همچین کسی هم خودش افتخار محسوب میشه(در حد کانتر 5 دست پشت هم با چاقو فقط آدم بکشی)
    داشتم از جق نابود میشدم،اما چون آلتی دارم به سان کیر خر (تنها شانس زندگیم کیرمه) دارم روش کار میکنم بره از کیرم واسه دختر عذرا رخت شوره تعریف کنه ^__^
    (همون ممد صادخ)

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O