سوالات شرهی - فصل 91

وقتی موقعیت جور هست و کیرمان بلند نمیشود چه کنیم؟؟؟  ( امیر ) 

ممنون از سوال واقعا تخصصیتون 

اصن من این وبلاگُ باز کردم در مورد کیر شما حرف بزنم 

اصن بلند کردن کیر شما وظیفه ماست ، کیر خود را به ما بسپارید

گیریم که شما موقعیت دارید که بعید میدونم داشته باشید ولی کیرتان راست نمی شود که بعید می دونم اصن کیر داشته باشید 

- من معتقدم که کیر خیلی عضو حرف گوش کنی است ، اگر دیدین بلند نمی شود به دستتان را روی گردنش بگذارید  و با لحنی مادرانه به او بگویید: بلند شو ( انگار دارید بچتونُ صبح بیدار می کنید بره مدرسه ، البته کُس برای کیر مثل مدرسه می مونه، کیر من هر چی بلده توی کُس یاد گرفته ) 

- اگر زبان خوش جواب نداد روش های تربیتی دیگر را به کار ببرید ، سر کیر خود را بگیرد و بکوبید به تیزی جدول ، البته تو خیابون زشته کیرتونُ در بیارد بزارید لب جوب بعد سرشُ بزنید لب جدول، پس از وسایل دیگه استفاده کنید مثلن بزنیدش لبه ماهیتابه ، انگار دارید تخم مرغ واسه نیمرو می شکونید (مواظب باشید زیاد محکم نزنید چون لبه ماهیتابه تیزه یه وقت ناخواسته ختنه می شید) 

- شاید مشکل از شما نباشد ، شاید طرفی را که می خواهید بکنید ماله این حرفا نیست ، یا شاید طرفو انقدر کردید که دیگه حال نمی کنید بکنیدش ، یا شایدم راست کردید حواستون نیست (اگه طرف مشکل داشته باشید هیچ راهی برای راست کردن وجود ندارد، بهترین راه اینه که روی صورت طرف اسید بریزید که هم شمارو بگیرن اعدام کنن هم شاید اون پول جور کنه بره صورتشو عمل کنه بلکه سکسی بشه)

- راه دیگر دیدن فیلم پورن است ، بروید فیلم پورن ببینید که کیرتان بلند شود بعد بیاید طرف را بکنید ( مورد داشتیم رفته فیلم پورن ببینه که راست کنه برگرده بعد نشسته فیلم پورن دیده 11 بارم جق زده بعد از خستگی بی هوش شده و اصن یادش رفته دختره اون اتاق منتظره که این بره بکنش )

- اگر این راه ها جواب نداد کیر خود را در دست بگیرد به سمت دختر بروید و با کیر خود به دختر چَک افسری بزنید ( این کار شاید جواب ندهد ولی در عوض عقده های شمارا خالی می کند ) 

- اگر همه تلاش های شما بی اثر بود این نشان از آن دارد که پنش تن عال عبا راضی نیستید که شما کُس بکنید ، تبریک می گم شما نظر کرده هستید و دعای پنش تن عال عبا پشت سرتونه و شاید بخاطر این دعا نتونید تا آخر عمر کُس بکنید بدبختا، در این حالت می توانید دست های گدایی را بالا بیاورید و محکم بکوبید تو سرتون چون رسمن بگا رفتید 

- شاید هم پیر شده اید و خودتان خبر ندارید در این موارد می توانید از قرص های ویاگرا استفاده بنمایید ، والا من همه اقواممون استفاده می کنن راضی ان ، ولی اگه جوونید توصیه می کنم نخورید ، چون من خودم یه بار خوردم ( من همینجوریش کیرم همیشه راسته  بعد فکر با ویاگرا چه وضی داشتم) آقا یه صبح تا شب با دختر مردم کاری کردم 19 روز خونریزی داشت بعدشم که خونریزیش تموم شد به شکل غیرقانونی و قاچاقی از ایران فرار کرد رفت  عراق و اونجا توی راه بر اثر بمب گذاری جفت پاهاش قطع شد بعدشم به مادرش اینا زنگ زده بود گفته بود من حاضرم اینجا منفجر بشم ولی دیگه نیام ایران به اون پسره بدم 

- موفق و منصور باشید - حالا منصورم نبودید حداقل شادمهر باشید #هار

۲ نظر:

  1. اگه میشه در مورد زود انزالی هم صحبت کنید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سوالتو کامل بپرس بعد اسمتم بگو عر عرم شد اسم :)))))

      حذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O