آقا هر چی عنُ بیشتر هم بزنید بوش بیشتر در میاد

قدیما که  نمی دونستم حلقوی چیه 
یعنی هنوز به سنی نرسیده بودم که بفهمم چیه 
با یه دختره رفتم بیرون 
بعد قدیما اینجوری نبود که جلو دخترا بشه کسشر گفت 
باید براشون فیلم بازی می کردی خودتو با سواد و با شعور نشون میدادی 
تو قرار دوم دختره به من گفت : من حلقوی ام 
منم گفتم : چه جالب ، ولی من فلسفی ام 

آقا این دختره دیگه به من زنگ نزد 
بعد ها که فهمیدم حلوقی چیه خیلی خجالت کشیدم 
از بده روزگار این دختره هم اومد همکار ما شد هر روز همدیگرو میبینیم 
از روز اولی که دیدمش دارم سعی می کنم یه جوری وانمود کنم که اون روز شوخی کردم هر روزم بیشتر میرینم 
مثلا یه بار بهش گفتم: اون روز من نگاهم به کُس فلسفی بود 

الان کار به جایی کشیده که دفعه بعد که ببینمش می خوام بگم: اتقافا من خودم حلقوی ام ولی می خواستم بهت نگم کیرت کنم 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O