سوالات شرهی - فصل زمستان

چطور میشه بعد از اینکه کسُ می کنی دلت میخواد با لگد از خونه پرتش کنی بیرون؟ با اینکه میدونی اینکار پسندیده نمی باشد. با متشکریم (مهدی سلحشور) 

درود 

ابتدا باید عرض کنم کدوم کسکشی گفته لگد زدن به دختران پسندیده نمی باشد ؟ 
شایدم پسندیده نباشه ولی خیلی حال میده ، من به شخصه بارها و بارها به دختر ها لگد زدم و لذتشُ بردم 

 لگد زدن قلق داره : 
بهترین موقعیت برای لگد زدن به دختر وقتی است که خم شده باشد 
بهترین ضربه ، ضربه ای است که دختر را پخش زمین کند 
پس به قدرت ضربه بسیار دقت کنید که وقتی برای دوستان تعریف می کنید آنها بسیار شاد شوند 
اما بعد از لگد زدن، دختر ها ناراحت می شود یا با تعجب یا با خشم به شما نگاه می کنند ، من خودم معمولا بعد از لگد وقتی دخترا نگام می کنن دستمو می کنم تو دماغم ، خودمُ مشغول نشون میدم ، اینجوری بهتره ، تو این حالت تو صورت دختر نگاه نکنی بهتره ، بالاخره هر کسی تو زندگیش لحظه هایی رو داره که دوست نداره کسی ازش با خبر بشه و شعور حکم می کنه آدم خودشُ بزنه به اون راه و برای تنهایی اون دختر ارزش قائل باشه

و اما در مورد سوال : 
معمولا پسرهای ایرانی بخاطر اینکه عقده سکس دارند تا وقتی کمرشون پره عاشقن ولی تا آبشون میاد فارقن ، انگار همه عشقشون تو آبشون بوده که الان دیگه از بدنشون زده بیرون

بعد از اونجایی که پسرای ایرانی فکر می کنن سکس لذت بخش ترین حرکت دنیاست (منم فکر می کنم هست . کیرم دهنه خودم که دارم نقضش می کنم ) با خودشون می گن: وای کُس بکنم خیلی حال میده ولی تا می کنن می گن این بود ؟ هیچی دیگه دلشون می خواد با زانو برن تو کونه دختره به نشانه اعتراض 


دلیل دیگه اش به فرهنگ کیری ایرانی یا همون فرهنگ کیری آریایی بر می گرده ، در فرهنگ کیری آریایی که سرآمده همه فرهنگ هاست دختری که میدهد جنده قلمداد می شود بنابراین وقتی ما آریایی های کیرمان را به دختری فرو می کنیم با خود می گوییم آری او جنده است و پس از اینکه کارمان تمام شد در دل به خدای یکتا می گوییم : خدایا جبرئیلتُ بفرست بیاد این جنده رو از جلوی کیر من برداره ببره ( یه همچین خدا پرستایی هستیم ما آریایی های کیری نژاد ) 

ولی تنها کاری که می توانید بکنید این است که آریایی نباشید که نمی توانید ، البته حتی اگر بتوانید هم باز نمی توانید چون شما آریایی هستید چطور می توانید که نتوانید آریایی باشید اگر نتوانید آریایی باشید پس می توانید مشکلتان را حل کنید که عمرن بتوانید ( این کاری است فرهنگی و ذهنی که باید خودتان با خودتان حلش کنید ولی شما نمی توانید چون جوانان ایرانی فقط به دو چیز فکر می کنند ، کُس و واژن که همون کُسِ خودمونه ) 

- تنها توصیه ای که به شما می توانم بکنم این است که یک بار دوس دخترتان را روی اوپن آشپز خانه بکنید ( من یه بار جو گیر شدم رو اوپنمون کلی وسیله بود همه رو ریختم که دختره رو بزارم رو اوپن بکنم، فرداش که مادرم اومد خونه خوده منو رو همون اوپن کرد ، چون کلی ظرف چینی و توسترو زده بودم شکسته بودم ) البته این نکته به موضوع برنامه مربوط نبود ولی به کیرم ، همینی که هست 

کیری باشید و مستدام ^_^ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O