خدا و جنده

خدا به جنده گفت : تو هر چقدر هم بدی باز من می بخشمت 

جنده رو به خدا کرد و گفت : تو هم هر چقدر گه بخوری برام مهم نیست 

خدا به جنده گفت: این همه برای دیگران بودی یک روز برای من باش 

جنده : من عادت ندارم پیامای بدون شارژو جواب بدم ، شارژ بفرست 

خدا : تو به حرف من گوش کن من روزی 10 شارژ 10 هزار تومنی به تو میدهم 

جنده : تو اگه بده بودی قبل از اینکه جنده بشم میدادی که جنده نشم 

خدا : من از کجا میدونستم میرید جنده می شید ؟

جنده : چون وقتی داشتی دختر هارو خلق می کردی نفهمیدی اونها بجز سوراخ به چیز های دیگه ای هم نیاز دارن 

خدا : مثل چی ؟ 

جنده : مثل محبت 

خدا : من خودم به همه بنده هام محبت می کنم . تو هم بنده منی 

جنده : ای کاش پولم بهم میدادی که مجبور نمی شدم برم بدم 

خدا : کُس نگو بابا جنده، مگه من بُکنتم که هم محبت کنم بهت هم پول بدم بهت 

۹ نظر:

  1. سلام
    چطور میشه از پارگی پرده جلوگیری کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز اگه می خواید به سوالتون چواب داده بشه باید اسم بگید که بزنم اسمتونُ توی پست

      با تچکر ^_^

      حذف
  2. برای زدن مخ دختر فامیلمون چیکار کنیم؟دختره نامبرده خوشکل نیست زیاد اما دانشجو پزشکیه...اگه امکان داره زودتر جواب بدید چون چهار شنبه قرار هست ببینمش تو یک عروسی
    عمو علی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنون . سه شنبه سر بزنید به وبلاگ حاضره سفارشتون :)))

      حذف
  3. سلام خسته شدم از جق میشه بگید چیکار میشه کرد ؟
    رضا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوکی داداش رضا . حتمن جواب میدم بزودی :)

      حذف
  4. از طرف دوستم:من چند وقتیه دستام قطع شده نمیتونم جغ بزنم.راهنماییم کنید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بسیار سوال بجایی کردن دوستتون . حتمن در اولین فرصت پاسخگو می باشم :)

      حذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O