آرشیو به ترتیب حروفه پس فکر کردی کسشرم ؟

من معمولا ملاکم واسه کردن دخترا بعد از پول و ماشین و خونه و قیافه و هیکل و ولخرج بودن اسمشونه 
مثلا سارا کردم 
صمیه کردم
بهاره کردم 
مینا کردم 
نهال کردم
ندا کردم 
پرستو کردم
شیما گاییدم 
همیشه دقده ام این بوده که لیستو کامل کنم دیگه 
سمیرا زیرو رو کردم 
بیتا کردم اونم از همه جا 
راحیل کردم تو ماشین 
نگار نکردم ولی همین نگاری که می گم تو یه مهمونی برام خورده ، ولی خب همه جا می گم کردم دیگه کیری که تو دهن رفته تقریبا نود درصده راهو رفته دیگه
سمانه نکردم، حس خوبی ام بهش ندارم مثلا تو سکس بگی سمانه بیا بخورش، سمانه بخواب . سمانه ارضام کن . یه جوریه سمانه ، مثلا موقع ارضا همش می خوای اسمه طرفو داد بزنی همش باید بگی: سمانه ، سمانه سمانه سمانه . به شخصه کیرم می خوابه این اسمو می گم
سودابه نکردم ، راستش زیادم مایل نیستم بکنم 
مثلا زهرا اصن دوس ندارم بکنم ، یاده حضرت علی و حضرت زهرا می افتم خندم میگیره
ام کلثوم نکردم چون اصن کسی رو نمی شناسم همچین اسمی داشته باشه 
رها نکردم 
پاتریشیا نگاییدم هنوز 
ملینا اصن تو دنیای واقعی ندیدم فقط تو فیسبوک دیدم 
شارمیلا نکردم چون اصن نداریم 
بچه بودم دوس داشتم اصخر بکنم بعدن بزرگ شدم فهمیدم اصخر اسم پسره ، بعدم این اصخر شد بچه همسایمون که سر یه قضیه حتی نزدیک بود منُ بکنه که خدارو شکر خونواده پا در میونی کردن به خیر گذشت ولی خیلی ترسیدم سر اون قضیه ضربه روحیه شدید خوردم. خدارو شکر الان حالم بهتره 

همین دیگه ، هر جا هستم موفق باشم ^_^ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O