هیچوقت یعنی هیچ موقعی 1

یه سری کارا هست که باید هیچوقت انجام ندید ، یه کارایی هم هست که باید هیچوقت انجام بدید . ( چه جمله بی معنیی شد ) 
دسته اول که باید هیچوقت انجام ندیمو می گم، کارایی که که هیچوقت باید انجام بدیمو هر وقت خودم فهمیدم چی به چیه می گم بهتون: 

هیچوقت با شنیدن جمله : 
دوس پسر قبلیم با خایه بود خودش اومد با بابام آشنا شد . 
گول نخورید 

هیچوقت بعد از شنیدن جمله: 
من رابطه ام با تو جدیه !
خوشحال نشید 

هیچوقت به دختری که میگه: 
بریز توش من قرص می خورم 
اعتماد نکنید 

هیچوقت جلوی خنده خود را پس از جمله : 
من هزارتا خواستگار دارم 
نگیرید 


هیچوقت

کیر هیچ پسری را درون حلقوم خود فرو نکنید 
( چون زخم می شه حلقتون حالا بیا درستش کن ) 

هیچوقت 
از گفتن جمله کُس ننت به کسی که قصد دارد شما را نصیحت کند 
خود داری نکنید 

هیچوقت به دختری که می گوید: 
من اهل ازدواج نیستم 
حتی نگاه هم نکنید ( چون اینا از اونایی که میگن ازدواج دوس دارم بدترن کسکشا)

هیچوقت 
جلوی گوزیدن خود را بخاطر هیچ دختری نگیرید 
( هیچ دختری ارزش این را ندارد که شما روده های خود را اذیت کنید ) 

هیچوقت 
روی قول پسری که لخت است حساب نکنید 

هیچوقت به جمله :
دوستت دارم پسر ها آن هم قبل از سکس 
دلتان را خوش نکنید 

هیچوقت به هیچ پسری نگویید: 
من برای تو هر کاری می کنم 
( چون مجبورتون می کنه بهش کون بدید ) 

هیچوقت به کسی که می گوید : 
من برام صداقت مهم تر از همه چیزه 
راستش را نگویید
( چون این آدما از صداقت آدما برای گرفتن آتو استفاده می کنن دیوثا) 

هیچوقت 
خوانواده خود را به هیچ دختری یا پسری نفروشید 
( ارزش خیار به کیلویی بودنشه ، تک که باشی حتی تو آشغالام غریبی ) 

هیچوقت 
توی سوراخ کیر دوس پسرتان فوت نکنید 
( چه کاریه خب؟ ) 

هیچوقت 
در هنگامی که کیرتان راست است سعی نکنید در توالت فرنگی بشاشید 
( یه بار امتحان کردم ریده شد به کل خونمون ) 


ادامه دارد ....



۲ نظر:

  1. بعضياشون خيلي خوب بود ، جزو پستاي جديت بود كه باس روش فكر كرد

    پاسخحذف
  2. این پست محل ِ ایراده. مختلطه. مخاطب باید مشخص باشه یا خانوما بخونن یا آقایون. مطالبو درهم کردی انداختی تو آب. مگه استخره؟
    زن و مرد با هم بشینن بخونن اختلاف فرهنگی پیش بیاد کانگوروئه پاسخگوئه؟

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O