سلامت جسمانی - فصل لاغری

اگر می خواهید لاغر شوید باید وزن کم کنید 

۱۶ نظر:

  1. کریم کریم زاده ی کیرم آبادی۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ساعت ۷:۵۰

    کسکشِ کسمغز از مقام معظم رهبری جمله میدزدی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نمی خواستم بگم ولی مقام معظم رهبری یکی از ادمین های این وبلاگ هستند

      حذف
  2. مقام معظم غلط کرده، این جمله مال خودمه

    پاسخحذف
  3. کسکشا، چرا جمله منو به فارسی ترجمه کردید و به اسم خودتون میزنید؟

    پاسخحذف
  4. نیچه جان اگه نوشتن اسم تو تاثیری داشت جمله ات را هم نمی نوشتند

    پاسخحذف
  5. کوروش کبیر و نیچه و مارک تواین است دیگر، میخواهند مثل من جمله بگویند
    بچه ها من چند جمله گفتم، بیایید به اسم خودتان هرجا خواستید منتشر کنید

    پاسخحذف
  6. ترجیح میدهم به جای اینکه وقت بگذارم و از خودم جمله دربیاورم، جمله دیگران را بدزدم و بروم از آن ها حلالیت طلب کنم.

    پاسخحذف
  7. میشه روش لاغر شدن رو به منم یاد بدید؟
    آخه شبا همش به میخونه میرم من

    پاسخحذف
  8. بچه ها من یه آتئیستم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خب باش عناقا!
      ببینم یکی داره از قول این احسان نوروزی واسه ملت کامنت میذاره، یا این خودش فابریکی کسخله؟

      حذف
    2. هر دو کامنت =)))))

      حذف
  9. دیشب که نمیدانستم به کدام یک از درد هایم بگریم ، این جمله را نوشتم و این کسمغزا ادعای جمله ی مرا میکنند ، کیرم دهنتون جاکشا

    پاسخحذف
  10. کسشر افیون کسمغزهاست

    پاسخحذف
  11. =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    مطالب وبلاگ یه طرف ، نظراش یه طرف ، ته خندس ب خدا :D

    پاسخحذف
  12. آدم این بالا رو میبینه یاد جنگ ستارگان می افته :)))

    پاسخحذف
  13. اشک تو چشام جمع میشه وقتی این همه جوان کسمغز را یجا باهم میبینم.افتخار میکنم که ایرانیم و برای جلوگیری از فرار این کسمغزها از ایران عزیزمان تا آخرین نفس میجنگم

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O