بر طبل شادانه بکوف

همه دیگه دارن واسه جام جهانی آهنگ می خونن 
همه واسه ما ایرانی شدن حالا 
همه تیریپ غیرت برداشتن 
یارو تو فیسبوک و پلاس و توییتر تا دیروز کسلیسی می کرد الان پرچم ایران و زده گوشه پروفایلش ، اون هیچی یه سری کسلیسه دیگه پرچم کشورای دیگه رو بی آبرو کردن کسکشا
خلاصه باید ببینی دخترا چی می پسندن دیگه 
الان ملی بازی جواب میده 
الان آهنگ خوندن واسه تیم ملی رو بورسه 
الان فقط مرحوم نادره واسه ایران تو جام جهانی آهنگ نخونده 
چند وقت دیگه ام شاهین نجفی برای حمایت از تیم ملی میاد تو کنسرتش توپ فوتبال می کنه تو کونش 
حالا فکر کردید هر چی بیشتر آهنگ بخونید واسه تیم ملی ، تیم ملی قویتر می شه ؟ 
مثلا ایران قهرمان جام جهانی بشه به تو چیزی میدن کسکش؟ 
نه بازم تو همون لاشخورو حقیرو جهان سومیی هستی که زیر سلطه دیکتاتوری خفه شدی 
میترسم این جوگیر بازیاتون کار دستتون بده 
حتمن شنیدین که مثلن بعد از برده کسشر ایران مقابل استرالیا 20 نفر سکته کردند ، 10 نفر خودسوزی کردند ، 20 نفر تلوزیونُ کردن تو کونشون و مُردن ، 30 نفر بعدن که فهمیدن چی شده مُردن و 1857 نفر زخمی شدن 

می ترسم ایران آرژانینُ ببره ، نصفتون بمیرید 
به حق پنش تن که بمیرید ، به حق دل داغ دیده زینب که ایران جلوی آرژانتین برنده بشه نصف ایرانیا بمیرن ، به حق دست بریده آقام ابولفضل ایران قهرمان جام جهانی بشه کلن نسل ایرانُ ایرانی ور بیوفته 

خلاصه خواستم بگم ما هم واسه بُرد تیم ملی دعا کردیم و می کنیم ( اشاره به دعاهای بالا ) فقط امیدوارم غزال تیز پای ایران همه رو بگاد 
غزال تیز پای ایران توی زمین فوتبال قاطی آدما چی کار می کنه آخه ؟ 
مهم نیست که چی کار می کنه مهم اینه که ایران قهرمان می شه ، خدا میدونه که حقشه ، به لطف آقا و انبیاء ، تیممون قهرمان می شه  

من نمیدونم چی می شه ، ولی میدونم بعد از هر بازی تلوزیون آهنگ بر طبل شادانه بکوبُ پخش می کنه که از همین الان جا داره بگم کیرم تو تلوزیون 

۵ نظر:

  1. delam vase Tv. tang shod yehoii. :| :/ :l :c


    Mansour Ham vas tim meli ahang khund =)))

    erqe kirie melie ina hame...

    Hala "Arash " unsal y ahang khun hame donbalesh. ra oftadan. ^.^ :s

    beqol khodet...Kir tush velesh kon asan... :///

    پاسخحذف
  2. میگم بعد از اینکه آرژانتین رو بــُـردیم ، جمشید مشایخی رو بفرستیم بره از مسی و تیمش عذرخواهی کنه ، گناه دارن

    پاسخحذف
  3. کسمغز کیرتو بکنی تو تلویزیون بر میگیرتت به گا میری

    پاسخحذف
  4. سلام
    من همیشه دوست دارم با فیلم سوپر زنای سن بالا جق بزنم،کلا به میلف علاقه وافری دارم خودمم 21 سالمه میدونم این مشکل خیلی جوون های دیگه این مملکت هم هست،چه کنم به هم سن ها خودم گرویده بشم،آیا من خوب میشم یا این مرض تا اخر عمر باهامه؟ خیلی نگرانم
    پیشاپیش ممنون
    نخودکی هستم از مشهد

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O