سوالات شرهی - فصل زودانزالی


آقا من چیکار کنم که یک سکس طولانی داشته باشم؟ مورد بوده که تو 15 ثانیه بعله !
( ممد )




بنام اولین ایرانیی که بر زود انزالی خود قلبه کرد ( خودمو می گم کسخلا ) 



سکس طولانی آروزی تمام ایرانیان است 

چه زندگی ها و چه عشق ها که بر اثر زود انزالی بگا رفته است 


چه پسرانی که بر اثر زود انزالی به دام پدر شدن اسیر گشته اند و چه دخترانی که بر اثر همین زود انزالی به آرزوی خود رسیده اند و لباس عروسی را به تن کرده اند و چند ماه بعدم لباس زایمان



آقا شما همین که 15 ثانیه طول می کشه خوبه ، 15 ثانیه تو ایران دیر انزال محسوب می شه ، مثلن می گن طرف عجب کمری داره 15 ثانیه تلمبه میزنه بعد آبش میاد ، مورد بوده هنوز نکرده توش سه بار بعله ، بعد تو می گی بعد از 15 ثانیه بعله؟ بعضیا دختر می بینن بعله ! بخدا با چشم خودم دیدم که بعله ! 



اما راه هایی که می توان از طریق آنها سکس طولانی داشت : 



می توانید از مواد تاخیری استفاده کنید ، که در حال حاضر در کاندوم های مختلف وجود دارد 



چرا کاندوم استفاده کنیم ؟ 

چون اگه استفاده نکنی ایدز و بیماری های مقاربتی در کمین شما نسشته اند و هر لحظه امکان داره برن تو کونتون کسکشا و از طرف دیگر شماها که شانس ندارید بین اسپرماتون یه اسپرم بازیگوش پیدا می شه زودتر از همه خودشُ به خط پایان می رسونه و از مرز رد می شه و همه رو بگا میده ، پس توصیه می کنم حتمن از کاندوم استفاده کنید


- اگر نمی خواهید از کاندوم استفاده کنید و معتقدید که گوشت باید بخوره به گوشت ، می توانید از موادی که در بازار به اسم لیدوکائیین معروف هستند استفاده کنید ، الان هم کرمش هست هم اسپریش ، ولی می زنی لامصب دیگه انگار داری می کنی تو درخت کاج، هیچی حس نمی کنی 



نکته: این روش می تواند سکس شما را از 15 ثانیه تا 15 دقیقه برساند ، برای طرفتان خوب است ولی برای شما خیلی کیری می باشد چون چیزی حس نمی کنید 



- اما می توانید از قرص های تاخیری استفاده کنید ، این قرص ها اگر جنس خوبشو گیر بیارید بسیار حال میدهند و تضمینی می باشند ( ولی مورد داشتیم 4 تا قرص خورده رفته رو کار 4 ساعت تلمبه زده دختره تشنُج کرده - پس زیاده روی نکنید )



- یک روش دیگر این است که حواس خود را پرت کنید ، این روش پیشنهاد یکی از دوستانم به من بود وقتی زود انزال بودم ، کاندوم را زدم روی کیر مبارکم و دخول فرمودم بعد از چند ثانیه دیدم دارد نزدیک می شود به مرز ، دوستم گفته بود به رینگ ماشین فکر کن ، من شروع کردم به رینگ ماشین فکر کردن ده ثانیه در موردش فکر کردم دیدم رینگ ماشین جذابیت فکر کردن بیشتر از ده ثانیه رو نداره بی خیالش شدم بعد آبم اومد 



نکته: این روش جواب نمیدهد - چون شما وقتی زدید توش دیگه فکرتون همش توشه ، مگه می شه وقتی توشه آدم فکرش جای دیگه باشه ، تو ایران اینجوریه که مردم هر کاری دارن می کنن فکرشون توشه ، بعد وقتی توشه فکرشون یه جای دیگه باشه ؟ محاله ! 



- شما می توانید کیر خود را در حلقوم دوس دختر دلبندتان فرمایید تا یک بار ارضا شوید و برای بار دوم دخول فرمایید ، دفعه دوم دیر تر میاد دیگه :| 



اگر همه راه ها را امتحان کردید و جواب نداد دختری را گیر بیاورید و به او تجاوز کنید ، نمیدونم این راه چه کمکی به دیر انزالی می کند ولی همیشه آخرین راه تجاوزه 



با آرزوی دیر انزالی برای تمام مردان سرزمینم ^_^ 




۳ نظر:

  1. چرا مسخره بازی در میاری همیشه آخرین راه جلق بود حالا میگی تجاوز :|

    پاسخحذف
  2. یباز از یه آخونده تو تاکسی سوال کردم... مسیر 3 ساعته رو ... تا آخر داشت توضیح میداد در مورد سکس :|

    میگفت قدیما یه کاسه یخ میزاشتن کنارشون...بعد نزدیک که میشد سرکیرشونو میکردن تو یخ :|

    :| کیری ترین روش ممکن :| :| :| :| :| :| :| :|

    پاسخحذف
  3. هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها عالي بود

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O