کیر تو فرهنگ ایرانی

شما با یه نگاه اجمالی به تاریخ توییتر و فیسبوک و پلاس در میابی همه اونایی که فاز شاعری برداشتن و کسشرای عاشقانه می نویسن مادر جندن . اصلن شوخی ندارم مادر جنده به تمام معنان

مردم ایران اینجوری ان که کسشر ترین چیز های عاشقانه و سطحی ترین جملات بی معنی رو فلسفی و عاشقانه می پندارند و سریع میرن به کسی که جمله رو نوشته میدن 

شما مثلا بنویسید :

زنبوری را می شناختم که با عشق تو پروانه شد


احمقای اطرافتونُ بشناسید ، این جمله هم نقض فلسفه هم نقض فیزیک هم نقض عشقه، ولی ایرانیا نمی فهمن ، شما عین این جمله رو تو پروفایل خودتون بنویسید و به کسانی که از این جمله تعریف کردن لینک این پستُ بده بیاد مادرش گاییده بشه 

شاعری که واسه دل خودش شعر نمی گه ، شاعری که شعرشُ بجای اینکه کتاب کنه یا برای عشقش بخونه یا اصلن بده این خواننده کسکشا بخونن میزنه تو فیسبوکش یا پلاسش یا هر گورستون دیگه ای مادرجنده است و قصد سواستفاده داره 

من منکر این نمی شم که ادب و فرهنگ و اینا مهمه ولی اینکه از ادب و فرهنگ استفاده کنی که کُس بکنی اسمش فرهنگ نیست اسمش مادرجنده بازیه ، قبول دارم دخترانی هستند که پسران با ادب را به پسران بی ادب ترجیح میدهند ولی این از ظاهر بینی دختران بی عقل و بی شعور و کُس پاره است ، اگر پسرانی در جامعه مجازی بی ادب هستند این دلیل بر بی ادب بودن آنها در دنیای واقعی و کیری نمی باشد که اگر هم بی ادب باشند مزیت این دوستان کیری ما این است که فیلم بازی نمی کنند و از ادب تخمی خود برای فریب انسانهای کسمغزی چون شما استفاده نمی نمایند 

 در آخر خواستم به دخترایی که میان این وبلاگُ می خونن بگم: 

شبکه چشمانت از شبکه من و تو هم بیشتر کُس داره 

اگر بعد از خواندن این جمله خواستی به من بدی من با کیری راست در انتظارت نشسته ام گلم ، زود بیا که من کم تحملم 


با درود بر عشق و کیر ^_^


۲ نظر:

  1. سعی کن جای جواب داذن به کس شر های یه موش کوس خول بیشتر رو همچین چیزایی کار کنی |:

    هم جنبه طنز داره هم واقعا آموزشی -.-

    لطفا بازم از این جور متنا بزار |:

    " عارش"

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سعی می کنم همیشه برای همه بنویسم ، شما چیزایی که دوس داری رو بخون آرش اونام چیزایی که خودشون دوس دارن

      آرش باش نه عارش

      حذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O