به احترام این پسته چند روز پست نمیذارم که بالا باشه چون پرچمش بالاست

آقا همیشه سعی کردم تو این وبلاگ امید بدم و بخندونم 
بدم میاد از آدمای نا امید و غمگین 
هر وقت غمگین شدی بیا اینجا کسکش 
اگه بد بنویسمم باز مطمئن باش سعی خودمو کردم که روزتو بسازم 
هیچوقت نا امید نشو که میمیری بدبخت 
اگه کسی رو نداری بهش تکیه کنی به کیرت تکیه کن ( دخترا واقعن در این مورد متاسفم - شما بیاید به کیر من تکیه کنید ، رفاقت واسه همین وقتاس دیگه ) 

هر چقدر گذشته هامون بد بوده 
ولی مطمئن باش آیندمون خوبه 

نا امید سگه 

همین دیگه ، بسه نصیحت بیاید کیرمو بخورید دیگه لوس نشد 

استوار باشید و کیری صفت ، کیری ماهیت و کیری هویت ، خلاصه اینکه ایرانی باشید دیگه ^_^

۲۰ نظر:

  1. یک فرزند که کانگورو به تربیتش اهمیت میده۵ تیر ۱۳۹۳، ساعت ۲۰:۰۵

    کانگوروی عزیز
    دمت گرم. نوشته هات عالین. تقریبا هر روز میام بلاگت. وقتی هم سر حال نیستم میخونمشون و کلی میخندم. اجرت با ابرفض. ایشالا به حق پنش تن بری بهشت که توش پر رودهای شراب و حوری خوشگله.
    خعلی آقایی.

    پاسخحذف
  2. خيلي خوبي تو، روزي دو سه بار ميام سر مي زنم اينجا،‌دمت گرم كه هستي

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نوید قبلن دیدم کامنتاتُ داداش ، همه اونایی که کامنت با اسم میذارنُ می شناسم ، فقط قربون دستت کسخل بازی در نیار روزی سه بار سر نزن اینجا دیوانه ، مگه تلوزیونه ؟ هر دو روز یه بار سر بزن که وبلاگ آپدیت شده باشه کسمغز :)))

      حذف
    2. هاهاهاهاهاها باشه

      حذف
  3. دخترا میتونن به ممه هاشون تکیه کنن

    پاسخحذف
  4. من دیروز کنکور دادم و خراب کردم و افسرده ام ولی امروز با وبلاگت آشنا شدم و مریدت شدم (کاش مامانم نفهمه اومدم اینجا)
    یه سوال دارم
    من تا حالا همش درس میخوندم و تا حالا کس ندیدم و با هیچ کسی(ضم ک) دوست نبودم (بله راست میگی خاک تو سرم) و میخوام از الان دیگه شروع کنم.
    هیچی بلد نیستم، یادم بده چطور کس پیدا کنم و چطور باهاش دوست بشم و چطور بکنمش و چطور دربرم.
    میخوام از سیر تا پیاز یادم بدی.
    نیماجون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز و تازه کار ، همه این آمکوزش ها قبلن در وبلاگ وزین کانگروئه قرار گرفته . سرچ بفرمایید ^_^

      حذف
    2. با کمال تشکر ازت ممنونم بابت وبلاگت :)))
      تا وقتی به وبلاگت سر میزنم واقعا تاثیر گذاره...ولی کاش بعدش هم بود...
      کاش تو واقعیت یه آدم مثه تو کنارم بود :| :| :| البته نخواد همش آدمارو بکنع :/
      اجرت با آغا :| خدافظ 3>
      "آرش"

      حذف
    3. استاد فرصت کمه
      یه جزوه جمع بندی بده.

      نیما جون

      حذف
    4. آرش تو همون عارشی؟ اگه همونی عارش بنویس بشناسم . در مورد تاثیر گذاری بگم داداش مشکل تاثیر گذاری از وبلاگ نیست زندگی عمیق شده . جوری توش قرق شدیم که دیگه هیچی نجاتمون نمیده .

      نیما جون برای جمع بندی وقت هست شایدم بدم ولی فلن وقتش نیست . بزودی شاید ^_^

      حذف
  5. عاقا این اسم وبلاگو از انمیشن حیاط وحش برداشتی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. پوریا بچه های انیمیشن از دوستای صمیمی هستن . آره از اون انیمیشن برداشتم ولی 6 ماه قبل از اینکه اون پخش بشه من وبلاگو ساختم داداش . ولی منبعش همونه چون من زودتر دیده بودم اونو ^_^

      حذف
  6. همون عارش گفتی که ننویسم عارش بنویسم آرش منم ننوشتم عارش نوشتم آرش :|

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خب دیگه لوس نشو :)))
      همون عارش بنویس چون دوتا آرش داریم من قاطی می کنم

      حذف

  7. احسان , میشه خصوصی با هم حرف بزنیم ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. احسان کیه :)))
      من آقای کانگرو هستم . می شه خصوصی حرف بزنیم . این گوشه وبلاگ یه راه تماس با ما داره اونجا بهم پیام بده فیسبوکی توییتری چیزی داری بگو یا تو همونجا هم می تونیم حرف بزنیم تو پیامتو بده من با ایمیل جواب میدم بهت . حله ؟

      حذف
  8. من حتی قبل تر اینکه این وبلاگ اختراع بشه به این وبلاگ سر میزدم بچه ها.
    اخرشه :))))))))

    پاسخحذف
  9. کسانی که بسیار نا امید هستند، میتوانند به کیر خر تکیه کنند؟
    حسین رضا از اردبیل

    پاسخحذف
  10. سلام کانگرو
    خوبی؟
    وبلاگ چند روز به چند روز آپدیت میشه همش منتظرم

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O