ارزش های انسانی حیوانی

این دخترایی که چاک سینشونُ میندازن بیرون یا اصلن لباسایی می پوشن که نوک سینه هاشون یا خوده سینه هاشون بیوفته بیرون ، واقعا خوششون میاد ما پسرا هم سر کیرمونُ از زیپ شلوارمون بندازیم بیرون ؟ 

کسکشا ادعای سکسی بودنتون می شه؟ 

آیا کیر از ممه سکسی تر نیست ؟ 

ثابت می کنم که کیر از ممه سکسی تره : 
شما دنیایی رو بدون ممه تصور کن ، واقعا این دنیا یه چیزی توش کمه من خودم به عنوان آدمی که بیشتر کون دوس دارم ولی از ممه خوشم میاد و کیر این ملجم مرادی تو کون آدمی که منکر سکسی بودن ممه بشه ، ولی دنیای بدون ممه قابل تصوره با اینکه ممه تو سکس نقش کمی داره ، ولی شما دنیای بدون کیرو تصور کن ، اصلن نمی شه تصور کرد چون بدون کیر که نسل بشر منقرض می شه ، عیب نداره حالا گیریم که نسل بشر هم منقرض نمی شه ، شما دنیای بدون کیرو تصور کن ، تصور کن اگه حتی تصور کردنش سخته ، دنیای بدون کیر یعنی دنیای مردانی که زنان را آدم حساب نمی کنند، یعنی دنیایی که دیگر دختر خوشگل و دختر زشت فرقی با هم ندارند و یعنی دنیایی که دخترا برای ارضا به میوه هایی مثل خیار و موز وابسته می شوند 

در مورد سکسی بودن کیر هم جا داره بگم سکس بدون کیر مثل کونه بدون سوراخ می مونه ، درسته کون بدون سوراخ تمیز تره ولی بعد از چند وقت می ترکه چون عن توش جمع می شه و باعث انفجار شدیدی می شه 

همه این دخترایی که سینه هاشونُ میندازن بیرون اگه یه پسرو ببینن که کیرشو انداخته بیرون با شدیدترین کلمات بدبختُ میگان ، ولی اگه به خودشون چیزی بگی از کلمات : بی فرهنگ ، بی جنبه ، بی شعور، کیری ، حتی مادرجنده استفاده می کنن و یه سری کلمات که اینجا واقعا جاش نیست بگم . 

در کل خاستم بگم ممه هارو جم کن بابا ، ممه ات بدون کیر من ارزشه کیرم نداره (در این جمله هم بر کیر ارزش نهاده شد و هم روش ریده شد که اینم به خودم مربوطه کسکشا- کیر خودمه دلم می خواد روش برینم)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O