سوالات شرهی - فصل سی و سه پل

آقا ، ما میخوایم کس خارجی بکنیم، چطوری باید سر صحبتو باشون باز کرد که آره  میخوام بکنمت و اینا ؟ یالا در آر بده ؟ (خارجی مورد نظر موجوده - شهرام . از اصفان)

من وقتی می بینم جوانان ایرانی انقدر مستعد هستند که حتی به کُس های خارجی هم رحم نمی کنند احساس غرور می کنم و به ایرانی بودنم می بالم 

اول چند نکته بگم که بسیار بدرد شما می خورد 
از آنجا که ایرانیان در مقوله زبان انگلیسی و زبان های خارجی مهارتشان با گوز برابری می کند و فکر می کنم شما هم به علت ایرانی بودن از زبان خارجی گه بارتان نباشد ، به شما توصیه می کنم ابتدا کمی روی زبان خود کار کنید 
من سعی می کنم در چند خط تمام زبان انگلیسی را بصورت کامل به شما یاد دهم : 
جمله  Oh My God  به معنای کیر نه ببخشید به معنای اوه خدای من  و کلمه Fuck به معنی گاییدمت و چند معنی دیگر از این قبیل پر استفاده ترین کلمات انگلیسی هستند که بسیار در زندگی روزانه به کار می روند ، مثلا وقتی مادرتان به شما می گوید : اصخر برو نون بگیر. شما فقط کافیست بگویید : فااااااااااااک . این فاک معنی گاییدن نمی دهد بلکه معنی این فاک می شود: مامان ترو خدا دست از سرم بردار ، حالا یه روز نون نخوریم نمی میریم که ، گاییده شدم انقدر رفتم نون گرفتم ، بابا من گشادیم میاد برم دنبال نون ! 

این یکی نمونه از معانی این کلمه جادویی بود ، الان شما بطور کامل زبان انگلیسی را بلدید و هر جا رفتید از شما پرسیدند : کن یو اسپیک انگلیش؟ شما می توانید این سوال را با فااااااااااااک جواب دهید که اینجا معنیه "بله معلومه که بلدم"  را میدهد 

برای این که با یک زن خارجی رابطه داشته باشید باید با جنبه باشید و کسلیسی را به خوبی یاد بگیرید 

چرا باید در رابطه با زن خارجی با جنبه بود ؟ 
چون آنها مدام در سکس می گویند فاااااااااک ، اگر شما آدم حساسی باشید بعد از اولین باری که فرد خارجی در سکس گفت فااااااک شما باید با یک پس گردنی فرد مذکور را به توالت برده و رویش برینید ، ولی اگر فاک را قبول کنید و با فاک اُنس بگیرید و روی جنبه خود کار کنید به راحتی کُس های خارجی را می گایید 

چرا باید کسلیسی بلد باشیم ؟ 
چرا نداره کسکش ، وقتی طرف کیرتو می خوره تو هم باید کُسشو بخوری، اصن روت می شه وقتی کیرتو خورد نشست جلوت خودشو باز کرد کُسشُ نخوری؟ 

آیا درست است که یک ایرانی با این همه تمدن و فرهنگ کُس خوری کند ؟ 
در جواب باید بگم ، چطور ایرانیا با این همه تاریخ و تمدن این همه گه خوری می کنن بعد نمی تونن کُس خوری کنن؟ بعد کسکشا شما تو فیسبوک و توییترو پلاس بیست و چهار ساعته نان استاپ در حال کُسلیسی هستید حالا واسه من از تمدن کیریه ایرانی می گی؟ کیرم تو تمدنت ، تمدنتُ سگ گایید ، ایرانی بودنتُ گاییدم کسکش ، کیرم تو خون آریاییت که فقط وقتی به نفعته از تمدن و فرهنگ حرف میزنی (از خوانندگان عزیز بخاطر اینکه کنترل خودمُ از دست دادم معذرت می خوام، ولی کیر دیگه آقا کیر)

و اما روش هایی که می توانید سر صحبت با یک زن خارجی را باز کنید : 

- دختران خارجی مثل دختران ایرانی چُس کن ندارند ، شما می توانید با صداقت جلو رفته و به دختر خارجی بگویی: هِلو ، آی ام شهرام ، ایت ایز می خوام فاک یو ، اوکی؟ ( احتمالا او از حرف های شما چیزی نمی فهمید چون انگلیسی حرف زدنتون خیلی تخمیه ، ولی شما می توانید با حرکاتتان کردن را نشان دهید آنها زود می فهمند که منظورتان چیست و اگر بخواهند بدهند میدهد ) 

- اگر می خواهید با او تیریپ لاو بریزید باید او را به یک قهوه دعوت کنید ، اینگونه که شما جلو رفته و به او می گویید : هِلو ، آی ام شهرام ، ایت ایز میای بریم درینکینگ کافی؟ پلیز! ( احتمالا او باز هم چیزی از حرف های شما نخواهد فهمید چون واقعا انگلیسیتون خیلی ضعیفه ، ولی شما به همراه خود یک فنجان قهوه خوری ببرید و به او نشان دهید و مثل این کرو لال ها او را با ایما و اشاره به کافی شاپ مورد نظر ببرید ) 

- شما می توانید برای ارتباط راحت با فرد خارجی یک مترجم استخدام کنید که راحت بتوانید با او حرف بزنید ، البته اگر پول ندارید این روش بدرتان نمی خورد اگر پول دار هم هستید باز این روش بدرتان نمی خورد چون بالاخره با دختره باید تنها بشید تا بکنیدش دیگه اون موقع می خواید چی کار کنید ؟ ( اصن این روشُ واسه چی نوشتم ؟)  
- در روشی دیگر شما می توانیداز متن زیر استفاده کنید :

I love my EYES when u look into them 

I love my NAME when u say it 

I love my HEART when u love it 

I love my LIFE when u are in it 


نمیدونم معنیش چی می شه ، تو گوگل سرچ کردم پیداش کردم ولی حتمن خوبه دیگه چون توش نه فاک داره نه اوه مای گاد ، پس به نظرم عاشقانه باشه ، از این جمله ها استفاده کن به حق پنش تن آل عبا نتیجه می گیری 

- شما می توانید نذر کنید . در فرهنگ غنی ایرانی بسیار از نذر کردن استفاده می کنند، مثلا می توانید نذر کنید که اگر بتوانید این دختر را بکنید هر سال عاشورا دست عزاداران امام حسین شربت بدهید ، در این گونه موارد نذرها حتمن جواب میدهد چون خدا از اینکه این بنده برای یک کار غیر مذهبی از یک روش مذهبی وارد شده است شُکه می شود و دستش می خورد و حاجت شما بر اورده می شود ( من یه بار نذر کردم اگه دختر همسایمون بزاره بهش تو دکتر بازی آمپول بزنم ساله دیگه تو هیئت از روشلوار بکنمش، خدا انقدر شُکه شده بود که حاجتمو بهم داد منم نذرمو عاشورای سال بعد ادا کردم که مَش غلام زنبه ی خدا نشم - همانا خداوند همیشه شُکه می شود ) 

- مثل همیشه بهترین و سریع ترین راهی که به همگان توصیه می کنم روش تجاوز است ، شما می توانید به سمت دختر خارجی حمله ور شده او را بکنید و سریع از مرز خارج شوید 

 مـهـم مـهـم
- شما نباید با یک خارجی در ایران ارتباط برقرار کنید زیرا آن وقت ما و ماموران زحمت کش پلیس می فهمیم که شما کسکشه جاسوس هستید و دستتان با مزدوران خارجی در یک کاسه است و به بهانه کُس کنی دارید اطلاعات سکسی ایران را در اختیار غربی های سگ صفت میگذارید تا حکومت ایران را بگا دهید که من از همین تیریبون بهتون توصیه می کنم توبه کنید و به آغوش ولایت باز گردید که همانا آغوش ولایت از آغوش جنیفر لوپزم سکسی تره 

- به عنوان وبلاگ نویسی که کون عالم و آدم را پاره کرده برای شما آرزوی موفقیت نمی کنم ، زیرا اینجانب تا به این سن که رسیده ام کُس خارجی نکرده ام و در حسرت دیدار کُس خارجی آواره ترینم و حتی هرشب با چشمانی اشکبار به آسمان خیره شده و از خداوند متعال درخواست کُس خارجی می نمایم ، پس از آنجا که میدانم شما این کاره نیستید و از پس کُس خارجی بر نمی آیید و در چشمانتان برق جق را می بینم ، به این خاطر شمارا به زدن جق توصیه می کنم ، اما اگر می خواهید از راه جق جدا شده و بر خلاف میل من رفتار کنید ، به ناموس زهرا شما را حلال نمی کنم و تا آخر عمر دست گدایی به سوی ائمه اطهار دراز می کنم و از تمام معصومین می خواهم که یک کیر در دنیا و صد کیر در آخرت به شما بزنند ، ولی اگر شما قید این کار را بزنید و به سوی دختران ایرانی باز گردید، کیر کامران هومون تو کونم اگه برایتان از خداوند طلب دیر انزالی نکنم ، که همانا پسران دیر انزال بهترین ها در نظر دختران ایرانی هستند 

با آرزوی موفقیت روز افزون برای خودم و کیر برای شما عزیزان ^_^ 

۲ نظر:

  1. عجب |:

    حالا مگه کسه خارجی چیه... این فیلم سوپرا همش علکیه ها |؛
    :|
    اینا واقعی هم باشن میان ایران چیکار...
    یه مش کک مکی کیری پوست چاق با شوهر پیر شون میان |: :|

    پاسخحذف
  2. کیرم تو این سوال ، کسکش یه مطلب باحال بزار تو وبلاگ -_- بعد مدت ها اومدم بخندم ، ریدم

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O