نگاه فلسفی به وجود خالق یکتا یا همون نگاه کیر خر

برای اثبات وجود خدا باید از راه فلسفی وارد شد 
من خودم قبلن وجود خدارو نقض کرده بودم و پستی زده بودم در مورد ایشان تو همین وبلاگ که اگه وبلاگُ دنبال کردید حتمن خوندید ،ولی الان می خوام اون پست رو نقض کنم و وجود خدا رو اثبات کنم ، البته بنده کوچیک تر از این حرفا هستم که کیر ، ولی بالاخره دیگه

با یه نگاه به جهان راحت می شه فهمید که قدرتی بسیار بزرگ داره جهان رو اداره می کنه و حواسش به همه چیز هست ، به دریا هایی که روز به روز دارن بزرگتر می شن بخاطر آب شدن یخ های قطبی به خورشیدی که هر روز داره سوزان تر می شه و از همه مهمتر ، مهترین علت وجود خدا وجود عدل و عدالت روی زمین است ، مثلا یه جای دنیا به اسم اروپا فراوانی بیداد می کند و در نقطه ای دیگر به نام آفریقا گشنگی سالانه جان هزاران کودک را میگیرید ، جنگ، سیل ، زلزه ، سونامی، طوفان ،خشکسالی، فقر ، دیکتاتوری ، اینها همه نشانگر وجود خدایی است که حواسش به همه چیز هست 

شاید فکر کنید دارم مسخره می کنم ولی اینطور نیست ، برای اثبات حرفم چند مثال میزنم : 

مثلا اگر آفریقایی ها در خشکسالی به سر می برند سرنوشتشان این است ، خدا تصمیم گرفته که آنها در خشکسالی به سر ببرند و همانا خداوند دانا بر همه چیز است ( اگر ، آفریقایی ها غذا ندارند عوضش کیر بزرگی دارند ، پس مشخص می شود خدا گر ز حکمت ببند دری ز حمکت گشاید در کیری - بنا بر آخرین تحقیقات جامعه شناسان طول آلت تناسلی 5 پسر آفریقایی که از قحطی رنج می برند برابر است با طول آلت تمام مردان ایرانی ) 

اگر زلزله می آید تقصیر خدا چیست ؟ مگر خدا بی کار است که از زلزله جلوگیری بنماید ؟ ( بنا بر تحقیقات محققان زلزله کار خدا نیست کار شیطان است و هر کجا بی حجابی بیشتر باشد زلزله می زنه اونجارو می گاد ) 

 اگر بچه ای در کودکی پدر و مادر خود را از دست می دهد تقصیر خودش است ، او باید بیشتر مراقب پدر و مادر خود می بود ( خدا یه چیزی که بهتون میده قدرشو بدونید قدرشو ندونید ازتون می گیرش - همانا خداوند همونقدر که باحاله، بُکنم هست )

اگر کسی بچه دار می شود و کسی نمی شود بخاطر اینه که قسمت است و خدا بهتر از بنده صلاح او را می داند که همانا خداوند بر اسپرم های شما نظارت دارد و بر همه چیز مسلط است 

اگر خواهر اصخر هر روز به بهانه دیدن خواهر اینجانب به منزل ما تشریف می آورد، و بعد از ظهر ها که من به پارک میروم اصخر به خاطر آمدن خواهرش به منزل ما به من گیر میدهد و مرا انگشت می نماید تقصیر خدا چیست ؟ خواهر اصخر جنده است ، نه ببخشید تخصیره منه ، منه کونی ، منه کسکش ، من جاکش ، آره تقصیره منه 

از همه مهمتر می گویند انسان از خاک آمده و به خاک باز می گردد ( البته این جمله غلطه ، اصلش باید اینجوری باشه : انسان از اسپرم آمده و به گا می رود ، حالا کاری نداریم ) اگر انسان از خاک آمده باشد پس خدا انسان را از خاک ساخته، پس خدا خالق است ، هر کسی هم که خالق است خود قبلن خلق شده است ، پس نتیجه می گیریم یه خدایی در آسمانها هست که خدای مارو تولید کرده که دستش واقعا درد نکنه ، و همانا او خداوند بزرگ است حالا اینکه اونو کی ساخته بماند 

این چیزا که گفتم اصن خوب نبود ببخشید اگه کسشر بود 

یه راه منطقی تر 

این چنده ؟  ---------------->   2 

چنده ؟ دو ؟ اوکی من دیگه حرفی ندارم 

امیدوارم قانع شده باشید که خدا وجود داره ، از این به بعد دیگه جایی نبینم کفر بگیا عمویی . برو کسکش ، برو کافر ، برو ابن ملجم مرادی ، برو شمر بن ذلجوشن ، برو حرمله ، برو اینجا جای آدمای کافر نیست ، برو ابوموسی عشعری ، برو یزیدبن معاویه برو کسکش ، برو بجای این کارا دو رکعت نماز بخون توبه کن ، من توبه کردم ببین چقدر نورانی شدم ، برو کیرم تو اعتقاداتت ، برو کیرم به آریایی بودنت برو در پی خدا ، برو خدارو بشناس 

ممنون که همه تون الان دارید میرید توبه کنید ، غسل جنابتم بکنید ^_^ 

۲ نظر:

  1. عاقا یکی ورزشکار نباید جق بزنه چیکار کنه پس؟
    نه میشه جق زد نه کس هست بکنیم برس به دادمون

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خب ورزشو بزار کنار . ممنون از وقتی که گذاشتید :)

      حذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O