سوالات شرهی - فصل فریب وبلاگ نویس

روش جدید مخفی کردن پاره بودن خود را توضیح دهید، طوری که مو لا درزش نرود

و حت صاحب این وبلاگ هم نتواند آن را برملا کند ( سمیرا )


ممنون از سوال خوبتان ، قبلن در پست پاکدامنی به این سوال پرداخته بودم ، ولی چند نکته ریز برای شما می گویم که از آن استفاده کنید 

در مورد اینکه طوری پارگی خود را مخفی کنیم که حتی صاحب این وبلاگ متوجه نشود باید بگویم : از مادر زاییده نشده بتونه پاره بودنشُ از من مخفی کنه ، من خودم پاره ام ، من وقتی به دنیا اومدم یه پاره بودم ، از اول پاره بودم بعدن دستُ پا در آوردم، پس مخفی کردن پارگی خود را از من فراموش کنید 

اما در مورد سوالتان و اینکه چگونه پاره بودن خود را مخفی کنید : 

- به نظرم پاره بودن چیزی نیست که بتوان به همین سادگی آن را مخفی کرد ، ولی راه های بسیاری برای این کار ابداع شده 

- مثلا دختری را می شناسم که همیشه با همه دوس پسرانش روز آخر پریود سکس می کند و از خون پریودش مایه گذاشته و می گوید پرده داشتم ، این کار عنده مادر جنده بازی بوده و حتی خود این جانب یک بار گول این حرکت را خوردم ولی از آنجا که من کسته خاره این کارام بعد از چند وقت فهمیده و کون دخترک بی نوا گذاشتم 

- در روشی دیگر شما دکتری آشنا پیدا می کنید و می گویید برای شما نامه ای بنویسد مبنی بر این که شما پرده خود را در طوفان های اخیر تهران از دست داده اید ( اگر در تهران نیستید پس صبر کنید تا در شهرتان طوفان بیاید ) 

- خود را حلقوی جا بزنید ( الان همه حلقوی ان - الان نون تو حلقوی بودنه) 

نکته : من قدیما هر کی بهم می گفت حلقوی ام نمیدونستم یعنی چی فکر می کردم بدبخت حلقش مورد داره ، یه بارم به یکی پیشنهاد دادم که ببرمش دکتره گوش و حقل و بینی!

- یک ماده دیگری در بازار هست که چسب مانند است آن را درون خود فرو می کنید و وقتی که آلت تناسلی پسر درون شما فرو رفت از شما ماده قرمزی بیرون می ریزد که همانا زن امامم فکر کنم از این ماده استفاده کرده بود. ( کسکشا این چینیا واسه پرده دخترام کسشر ساختن ) 

اما پیشنهاد بنده این است که با همه رو راست باشید و از آنجا که صادق بودن تاوان دارد ، تاوان شما این است که تا آخر عمر شوهر گیرتان نمی آیند، زیرا پسران ایرانی خودشان دوست دارند با همه رابطه داشته باشند ولی موقع ازدواج دنبال میوه در بسته می گردند و این عنده کُس ننه بازی می باشد (جا داره متذکر بشم بنده این گونه نمی باشم اگر کسی را دوس داشته باشم خودم بهش کون میدم - البته کو تا ما یکی رو دوس داشته باشیم) پس بنابراین از من می شنوی شرف خود را با صداقت حفظ کن و تا آخر عمر بمان و بترش و بگا برو 

بی پرده باشید و رو راست ^_^

۶ نظر:

  1. حالا جدا بدون شوخی حلقوی یعنی چی ؟ درست جواب کسکش دیوث

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حلقوی به دخترانی که پرده هایی دارند که بعد از مدتی دوباره تمیدید می شود گفته می شود

      حذف
  2. خاک بر سر کانگوروئه که تو تعریف درست حلقوی رم اشتباه زدی این جا! حلقوی اصلن پاره نمی شود که تمدید بشود چون وسطش سوراخه. فقط زیرش یه جایی که معلوم نیست تغییر رنگ و فرم میده که بعد از هیچ مدتی هم هیچ فرقی نمی کنه و دکتر هم تشخیصش میده.
    معلومه هرکی تاحالا بهت گفته حلقویم، دوخته بوده. نکن اینا رو بابا! خنگی مُسریه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به همین نکته اشاره کردم پرنیان . گفتم که نمیدونم چه جوریه چون هر کی به ما رسیده گفته حلقویه :)))

      حذف
    2. لعنتی : ))) خوبه خنگی هنوز بهت سرایت نکرده : )))))))))) منظورم از این میشناسی ئه، نمیشناسی بود ولی گویا پروردگار ِ مهربان نمی خواسته من دروغ بگم

      حذف
    3. مگه نمیدونی به باهوشی شهره عام و خاصم پس واسه من تیریپ نیا :)))

      حذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O