سوالات شرهی - فصل تشنگی

آقا آب دوست پسرم خیلی بدمزه ست، چطور میشه مزه ش رو عوض کنم ؟ اصن به نظرت خوردن آب خوبه یا بد ؟ ضرر نداره ؟ (  لیـــلی )

ممنون از سوالتون ، این سوال اذهان همه دختران ایرانی را مشغول کرده 

در مورد مزه آب دوس پسرتان و اینکه چگونه می توانید مزه آن را تغییر دهید چند روش موجود می باشد : 

- دکتران و محققان بر این باورند که می توانید با غذاهای مناسب و استفاده مناسب از آبمیوه ها مزه آب مردان را تغییر داد ( این روش هنوز به صورت کامل تست نشده ولی شما اگر تست کردین جواب داد خبر بدید . منتظرم ) 

- اگر آب دوست پسرتان خیلی بد مزه است و شما اصرار زیادی به خوردن آبش دارید ، می توانید آب او را در لیوان ریخته با کمی آبلیمو و شکر قاطی کرده ، به مدت 2 دقیقه هم بزنید تا شکر در آب حل شود و بعد میل کنید ( این روش تضمینیه ) 

- اگر می خواهید داغ داغ آب دوست پسرتان را بخورید ، می توانید از قبل به مغازه بقالی رفته ، چیپس ، ماست موسیر ، آب میوه ( آب آلبالو پیشنهاد می شود ) زیتون و پسته و کالباس بخرید ، هنگامی که آب دوس پسرتان را خوردید ، بلا فاصله چیپسی در ماست موسیر زده و بخورید تا طعم آب دوس پسرتان از بین برود ( این روش از دوران قدیم برای مشروب خوری استفاده شده و جواب خود را پس داده است ) 

در مورد اینکه نظر من رو خواستید بدونید که آیا خوردن آب خوبه یا بد؟ باید بگم که نه تنها از نظر من بلکه از نظر تمام پزشکان دنیا روزی پنج لیوان آب برای بدن لازم است ، ولی اگه منظورتون آب دوس پسرتان است باید نفرت خود را از این کار بیان کنم ، نه اینکه اینجانب بدم بیاید که کسی آب من را بخورد ، بلکه من بسیار دوست میدارم ولی مشکل اینجاست که من دوس دارم همه آب منو بخورن نه آب کسه دیگه ای رو، توضیح میدم چرا : شما آب دوس پسرتان را می خورید ، اگر از روی اتفاق شما نیمه گمشده من باشید و قرار باشد همسر من شوید من باید لبی را ببوسم که آب دوس پسرتان قبلن توش بوده ، فکر کن اگر بفهمم این ماجرا را چه حالت تهوعی بهم دست میدهد و امکان اینکه روی شما برینم بسیار زیاد است ، پس خوردن آب دوس پسرتان از نظر من کیریه ، فقط خوردن آب من برای تمام دختران ایرانی حلال و لذت بخش می باشد و جا داره بگم آب من خاصیتش از سیر و ویتامینش از معجون بیشتره - حالا خود دانید !

در مورد ضرر داشتن آب مردان باید بگوییم ، هنوز تحقیقاتی روی این مسئله نداشته ام ، زیرا اگر بخواهم تحقیقاتم را در این زمینه شروع کنم باید ابتدا مقداری از آب خودم را بخورم که هیچوقت این کار را نمی کنم ، نه اینکه بدم بیادا یا بترسم ، نه ، چندشم می شه ( اون که سوسک بود ) پس بنابر این از ضرر داشتنش خبر ندارم 

ولی از آنجا که اسپرم مردان سرشار از ویتامین و پروتوئین است و از آنجا که شرکت های بزرگ آرایشی از اسپرم مردان در لوازم آرایشی استفاده می کنند بعید میدانم آب مردان ضرر خاصی داشته باشد ولی از قدیم گفتن هر چیزی زیادیش بده ، پس در مصرف آب صرفه جویی کنید ، مخصوصن امسال که کشور دچار بحران آبه 

کسکشا حالا تا پارسال ساک نمی تونستن بزنن، یه ساک می خواستن بزنن همش دندون میزدن کیر آدمو زخم می کردن حالا آب می خورن جاکشا 


بخورید و بیاشامید ولی کسکش بازی در نیارید ^_^


۱ نظر:

  1. مبحث ِ ویتامین ث و خاصیتش برای پوست رو اشاره نکردی. بکن.

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O