علت دیر جواب دادن به سوالات

با سلام و عرض کیرم دهنتون خدمت کسمغزان گرامی 

بعضی از دوستان کسمغزمون به شکل های مختلف سوال پرسیدن که چرا انقدر به سوالات دیر پاسخگو می باشی که چندتا از پیام هاشونُ براتون می ذارم : 

- کیری جواب منو ندادی هنوز :| 

- لاشی خان مگه کسخل توام ؟ جواب سوالمو بده 

بعضی از دوستان از روش های خلاقانه استفاده کردن : 

- ببخشید من خواستگار دارم اگه می شه جواب منُ بدید ( خب این که خاستگار داری به من مربوطه کسکش؟ تو خاستگار داری؟ تو خاستگار داشته باشی میرم کیرمو می برم میندازم جلو سگ ) 

- من بابام فوت کرده اگه می شه زوتر جواب منو بدید ( بابات فوت کرده بعد اومدی دنبال جواب سوالت می گردی؟ تو آدمی؟ انسانی؟ کسکش )

بعضی از دوستان که اصلا معلوم نیست چی می گن: 

- کیرم دهنت خیلی خندیدم ، ذاتتُ گاییدم جواب منم بده ، هنوز نپرسیدم ولی هر وقت پرسیدم جواب بده ( هنوز سوال نپرسیدی بعد اومدی می گی جواب منو بده ؟ کیرم تو مغز بابات که از اسپرمش همون چیزی تولید شده که از کونه من در میاد ) 

- سلام من چند وقت پیش پرسیده بودم اسم مادر رضا پیشرو چیه ؟ هنوز جواب ندادید ، من هنوز منتظرم ( آخه جنده سگ ، کس ننه قحبه ، من اسم مادره رضا پیشرو رو از کجا بدونم آخه ؟ ) 

بگذریم 
برای پاسخگویی به سوالات شما کسمغزان گرامی ، ما تحقیقات کرده و بعد پاسخگو هستیم ، اینطور نیست که هر پست در یک روز و بدون تحقیق نوشته شود ، هر سوالی می پرسید ما به زمان امام علی رجوع کرده می بینیم در آن زمان ایشان چی کار می کرده و ما هم الگو برداری می کنیم ، و سعی می کنیم برای حل مشکلاتتان از بزرگان دین و ادب و هنره جهان کمک بگیریم و از آنجا که الگوی این وبلاگ نویس در کسمغزی ابوموسی عشعری می باشد ، ما سعی می کنیم نظرمان به نظر حضرت ابوموسی عشعری نیز نزدیک باشد 

الگو چیست ؟ 
الگو به این نقشه ها تو خیاطی هم می گن ولی منظورم اون نیست ، منظور از الگو انسانی والا ، باسواد و باشعور که تمام حرکات و سکناتش مورد تایید انسان باشد را گویند ، و به شکلی در زندگی برای آدم الهام بخش باشد 

الهام بخش کیست ؟ 
الهام بخش نمیدونم کیه ، ولی یه زمانی یه دوستی داشتم به اسم الهام بخشی که اون شوهر کرد بگا رفت ، اون به این قضیه مربوط نمی شه پای اونُ وسط نکشید


ابوموسی عشعری کیست ؟ 
ابوموسی عشعری مردی است که وقتی حضرت علی و معاویه راست کردند که بین خود حَکَم انتخاب کنند تا ببینند چه کسی خلیفه می شود ایشان از طرف حضرت علی انتخاب شدند و از طرف معاویه هم عمرعاص انتخاب شد و قرار شد این دو کونی بروند و انگشتر خود را جلوی مردم در بیاورند و بگویند: همان طور که انگشتر از دستمان در می آوریم فیلان بیسال و این حرفا که آخرش حضرت ابوموسی عشعری رید به کل قضیه 

عمر عاص کیست؟ 
عمر عاص ملعون همون کسکشیه که حضرت علی دنبالش کرد و اون لباسشو در آورد و به حضرت نیشان داد تا حضرت فرار کردند 

انگشتر چیست ؟ 
اینو دیگه کیره منم میدونه خنگ بازی در نیارید همه چیزو نمی شه توضیح داد که !

خواستم در کل بگم جواب سوالات شما نظرشخصی بنده نمی باشد 
در واقع جواب سوالات شما از نظر انسانی و احساسی و دینی و ملی سنجیده می شود و به صورت کسشر محض روی وبلاگ وزین گانگروئه قرار می گیرد 

به امید رضایت دوستان گرامی که اگه راضی هم نبودید به کیرم ^_^ 


۸ نظر:

  1. سلام قرمساق
    یه سوال: چگونه میشود مخ مامان دوست دخترم که زنیست ۴۶ ساله بغایت سکسی و به تازگی بیوه شده را بزنم؟
    با تچکر اردلان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سوال کسشر شما در لیست قرار گرفت ^_^

      حذف
  2. چجوری با عاهنگ استاد حسن خر صدا اُنس بگیریم و جق بزنیم ؟
    عین الدوله از عَمِریکا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست گلم اسمت که فیکه عمرنم آمریکا نباشی . ولی با اجازه بزرگترا و امیر تتلو می خوام به این سوالت جواب ندم . چون نوع سوالت کیری . ایرانیا با آهنگ باران امیدم می تونن جق بزنن ^_^

      حذف
  3. مدتیست دنبال یه عاقای سیبیل کلفت برای گی هستم ؛ کسی رو میشناسی معرفی کنی یا نه ؟ به خودت عادرس بدم میای ؟
    سوسانو هستم دو جنسه :*

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من کیرمم نشون پسرا نمیدم چه برسه بهشون کون بدم . برو در خونتون بازی کن . بدوووو

      حذف
  4. بابا بجا این کسشرا بشین جلسه بذار فحش و تیکه یاد بگیر من انقد جلو رفیقام تو کلنجارا کم نیارم
    مرسی کونگرو

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O