راه های تماس با ما

بعضی از دوستان دنبال راه های تماس با ما می گردن ( ما که می گم خودمو کیرمو می گم ) 
برای کمک کردن به دوستان وظیفه ملی مذهبی خودم دونستم این پستُ بنویسم 

بهترین راه تماس با ما اینه که مثل بچه آدم با ما تماس بگیرید 
ولی خب شما که شماره مارو ندارید ( ما که می گم خودمو کیرمو می گم ، کیرمم موبایل داره آخه) 

- راه دیگه تماس با ما نظر گذاشتنه که دوستان لطف می کنن نظر میذارن ، بعضی از دوستانم لطف کردن گاییدن 

مثلا شما اینجارو ببین 


نظرات پست بالا رو بخون شما ، حدسم اینه که یا این مشاهیر خودشون اومدن نظر دادن ، یا یکی از دوستانی که خار مادر بامزه های کهکشان راه شیری هستن این کارو کردن 

- راه دیگر تماس با ما این گوشه سمت راست وبلاگ نوشته: راه تماس با ما ، می تونید اونجا برام پیام بزارید ایمیل بدید من بیام کونتون بزارم ( جواب همه پیام ها داده می شود که البته به کیرتون ) 

این راههای تماس برای کسانی است که می خواهند به من بدن ، کسانی که می خوان منو بکن بیان سرشو بخورن 

دوستانی هم هستن که دنبال فیسبوک، توییتر ، پلاس ، اینیستاگرام ، یاهو، وایبر ، تانگو ، بودن از من - حتی مورد داشتیم پیام دادن اگه می شه شماره خونتونُ بده که از خونه بگیرمت بیشتر حرف بزنیم . خب کسکشا معلومه نمیدم شماره خونمونُ 

آقا من فیسبوک ندارم
توییتر ندارم
پلاس ندارم ولی پلاس شدم
ما اصلا تو خونمون اینترنت نداریم
 ما حتی خونمون کامپیوترم نداریم 
اصن خونمون هنوز برق نداره ، هنوز نکشیدن . 
خونمون یه پتو داریم که پهن کردیم رو زمین روش می خوابیم 
خونمون گاز نداریم ، غذا می خوایم بپزیم ، مادرم قابلمه رو می زاره زیره من انقدر روش می چسم تا بپزه 
آب نداریم - البته آب هست باید ده دقیقه صبر کنی ( هار هور ) 
خلاصه اینجوریه من فقط اینجا هستم و تا انقلاب مهدی همینجا می مونم 

دوستانی هم که تهدید می کنن در پیام خصوصی در خدمتشون هستیم و حتمن پاسخگو خاهم بود

دوستانی که می خوان بدن حتمن حضوری خدمتشون خاهم رسید 

اونایی که می خوانن بکنن هم حتمن بیان باز سرشو بخورن 

دوستانی هم که تشکر می کنن ممنون که می کنن ، همیشه گفتم کردن بهتر از نکردنه 


بدرود - در تماس باشید و مستدام ^_^


۲ نظر:

  1. :))))
    رحلت عمام بود... واسه وبلاگت زشت بود هیچی از عاغا نگه....

    " عارش"
    جون بچت پستارو دیر به دیر نزار |: دهن عادم گاییده میشه |؛

    پاسخحذف
  2. خيلي خوبي تو دمت گرم

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O