سوالات شرهی - فصل وجدان

آقا چیکار کنیم که بعد از جغ عذاب وژدان نداشته باشیم؟ راه داره عصن؟  " عارش"


اولن که این نوع نوشتارو خودم اختراع کردم و وقتی خز شد خودمم جمعش کردم ، برای اثبات حرفم می تونی به پست های ابتدایی این وبلاگ مراجعه کنی ، انقدر اوضاع بد شده بود که یه بار دیدم تو فیسبوک یکی نوشته : 

صلامع ، یع حفطح شمالع بودمع باع دوصطامع 

دیگه همه زبون فارسی داشت تبدیل می شد به عین ، دیدم خیلی خز شده بی خیال شدم 

پس کیرم تو ادبیاتت ، من این زبونُ راه انداختم بگم عربی ننویسید نه اینکه برینید تو زبون فارسی ، مثلا عربیه مثلن فارسیه ، عاره و این چیزارم واسه نمکش اضافه کرده بودم حالا بگذریم . کیر توش . اصن توش باشه بخندی ^_^

درمورد سوالت که فکر کنم تقریبن همه پسران ایرانی بهش دچار شدن یعنی عذاب وجدانه بعد از جق . راهکار هایی که من استفاده کردم نمی دونم چی بوده ولی چند راه بهتون که در کتاب های دینی و تاریخی توصیه شده می گم 

اولن عذاب وجدان شما برای این است که فکر می کنید جق حرکت اشتباهی است که بخاطر شعور پایینتان انتظاری هم ازتون نمیره 

ولی راه کار ها : 

- سعی کنید در حالت های استرس زا جق بزنید ، مثلا پشت در اتاق خواب پدر مادرتان جق بزنید و بعد سریع فرار کنید این کار باعث می شود از استرس اصلن نفهمید چه گهی خوردید چه برسه بخواید عذاب وجدانم داشته باشید 

- سعی کنید آبتان را بریزید روی فرش یا جاهای حساس دیگر در منزل ، که بعد از جق خود را مشغول تمیز کردن آنجا کنید و عذاب وجدان را فراموش کنید 

- بهترین راه این است که جق نزنید که امکان ندارد پس این روش همینجا منتفی میشه 

- با نفرت جق بزنید ، یعنی با فکر کسی که از او نفرت دارید جق بزنید ، اینجوری بعد از ارضا حس می کنید آبتون هدر نرفته و خرج اون مادر جنده شده 

- با عشق جق بزنید ( اینجا عشق به جق منظورم نبود ، منظورم به یاده عشقتون بود) اگر با یاده کسی که دوستش دارید جق بزنید وقتی آبتان می آید باز هم راضی و خشنود هستید چون حس می کنید آبتان رفته به عشقتون که همانا کجا بره بهتر از اونجا؟ 

- با عشق جق بزنید ( اینجا منظورم اینه که به جق عشق بورزید ) اگر با عشق جق بزنید و به جق عشق بورزید طوری که گویا جق معبودتان است و دارید تمام توان خویش را برای او می گذارید هیچوقت عذاب وجدان نمی گیرید ، چون می گن عاشق کوره و این کسشرا دیگه 

- از دل و جان جق بزنید ، اگر هنگام جق زدن از دل و جان مایه بگذارید و حداقل 15 بار جق بزنید بعد از جقه آخر بی هوش شده و دیگر وقتی برای عذاب وجدان پیدا نمی کنید 

قبلنم گفتم:  مگه من باباتونم که در مورد این چیزا ازم می پرسید ؟ باور کنید اینارو من از بابام پرسیدم ، البته تنها جوابی که ازش گرفتم چک و لگد بود ولی حداقل از کسی که باید می پرسیدم پرسیدم . کسکشاااااااااا  ، آدم باشید 

در پناه جق ^_^ 

۵ نظر:

  1. هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها پــــــــــــــــــــــــــاره شدم خدا بود

    پاسخحذف
  2. هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها پــــــــــــــــــــــــــاره شدم خدا بود

    پاسخحذف
  3. چطوری با تمرکز ابمونو بیاریم؟

    پاسخحذف
  4. اول اینکه این نوع زبون رو جنابالی اخترا نکردی :/ از چند سال پیش بعضی کلماتو اینجور بکار میبردم... ولی دیدم فارسیه عادی هم داره یادم میره -.-
    اینجا هم چون دیدم همه از این نوع استفاده میکنن منم ها...

    بعدشم اینقد حرس اینکه از تیکه هاو جملاتتاستفاده کنن رو نخور طبیعیه دیگه !!!

    :| :| "آرش"

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O