دخترام مثل دیکشنری شدن هر کلمه شون 100 تا معنی داره

تفسیر پسران ایرانی از جملات دختران 

- من تورو مثل داداشم دوس دارم 
یعنی ما از اون تیریپاشیم که به داداشمونم میدیم 

- مثل پدرم میمونی 
منو جوری بکن که بابام ننمو کرد 

- بیا دوست معمولی باشیم 
فقط سکس، بدون احساس

- تو عشقمی
فقط دادن مده نظرمه دیگه ، ولی سعی کن با احساس منو بکنی 

- توله سگ بی پدر 
مثل سگ منو بکن ، مثل یه سگ بی پدر 

- سلام آقا خیابون شهید مدنی کجاست؟
به من تجاوز کن ، منو خفت کن و از کون بکن 

- آقا اون لاک قرمزا چنده ؟ 
جوری منو بکن که از کُسم خون بیاد 

- بیا با هم ازداج کنیم 
می خوام بهت بدم ولی شرعیات برام مهمه 

- من جنده نیستم ولی با سکس مشکلی ندارم
من جنده ام ولی هنوز خودم نفهمیدم 

- من خودمِ واسه یه آدم خاص نگه داشتم 
کسی هم نیست مارو بکنه ترشیده شدیم خدایی

- من دیگه عاشق کسی نمی شم 
عشق بسه از الان به بعد فقط میدم 

- من باکره ام 
من بدشانسم چون کسی منو نمی کنه 

- من شوهر دارم 
شوهرم منو کم می کنه تو هم بیا منو بکن 

- من پریودم 
واستا پریودم تموم بشه به همه تون میدم 

- سلام 
منو بکن 

- می خوام بهت بدم 
برو جقتُ بزن من بهت نمیدم 


۱۰ نظر:

  1. آغا سلام،میخواستم برامون تاریخچه خانوادگی اضخر و رفتار و منششون رو شرح بدی دستت درد نکنه،نذار تو صف این خیلی مهمه-امیرحسین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فکرشم می کنم خندم میگیره :)))))))))))))))))))))))))))))
      باشه داداش حله

      حذف
  2. سلام یه چن وقته دیه برا محسن کورتکس پست نمیزاری.دلمون برا مامانش تنگ شده.رسیدگی کنید لطفن

    پاسخحذف
  3. اقا چرا فرهنگ سازی بد شده همه فکر میکنن وقتی میرن بیمارستان باید یکی از پرستار هارو بگاهه من رفتم بیمارستان دکتره بهم تجاوز کرد :| ریده به تصوراتم و فیلم های سوپرم

    پاسخحذف
  4. میخواهیم دوست دختر خود را از کون بکنیم، چه کنیم تا درون کونش تمیز باشد؟
    دفه قبل با سر کیرم پوست گوجه اومد بیرون (اسمایل تحوع)
    نیما از تهران :*

    پاسخحذف
  5. چگونه بفهمیم بهترین دوستمان گی است ؟
    باتشکر امیر از شمال

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امیر نمیرسم به این سوال جواب بدم . اگرم بخوام جواب بدم خیلی طول می کشه چون خیلی سوال تو نوبته :)

      حذف
  6. دمت گرم پاسخ گویی کانگرو جان
    امیر از شمال

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O