سوالات غیر شرهی - فصل دوست معمولی

چگونه دوست معمولی خود را بکنیم؟ ( مملی )

برای این کار ابتدا باید دوست معمولی پیدا کنید ، حالا گیریم که دختری حاضر شد با شما دوست معمولی باشد 

روش های بسیاری برای گاییدن دوست معمولی هستند که به چند مورد اشاره می کنم

1 - می توانید از حس ترحم دوست خود استفاده کنید ، مثلن سعی کنید سرطان ریه بگیرید و بگویید 2 ماه بیشتر زنده نیستید و دوماه هر روز طرفُ بکنید 

2 - همیشه سعی کنید از کیر خود تعریف کنید و کیر خود را بزرگ جلوه دهید ، مثلن در شورت خود بالش بگذارید که وقتی میشینید شورتتات قلمبه شود، دختران عاشق این حرکات هستند ( این کارو بکنی تضمینی میاد بهت میده - فقط مواظب باش بالشی که انتخاب می کنی خوب باشه من یه بالش گذاشته بودم که مادرم بجای اینکه گوشه هاشُ بدوزه سنجاق زده بود ، سر قرار سنجاقا باز شد همه رفت تو کیرم بگا رفتم ) 

3 - شعر بگویید: دختران کسمغز ایرانی گرایش شدیدی به شاعران دارند ، شما می توانید با چند سطر شعر مزخرف که از اینترنت میدزدید مخ فرد مذکور را بزنید و بکنیدش 

4 - به او سگ محل کنید - سگ محل نه تنها روی همه دخترا جوب میده بلکه رو خدا هم جواب میده ، 10 روز به خدا سگ محل کن ببین چه میاد سمتت، دخترام عقده ی توجه دارن وقتی سگ محل میکنی میان بهت میدن که توجه کنی بهشون

5 - سعی کنید خود را لخت به او نشان دهید ، مثلن روزی او را به خانه خود دعوت کنید و یک دفعه کش شلوارتان در برود و شلوارتان از پایتان بیوفتد 

6 - صادقانه برخورد کنید: بروید به او بگویید می خواهم تو را بکنم ( این روش اصلن جواب نمیدهد ، همه دخترا فازه صداقت دارن ولی جنبه صداقت نه ) 

7 - جلوی او در مورد ازدواج حرف بزنید و خود را مشتاق ازدواج نشان دهید، الان جلوی هر دختری از ازدواج حرف بزنی میاد بهت میده که بگه بیا منو بگیر 

8 - منصرف شوید: من به شما انصراف دادن از این کار را پیش نهاد میکنم ، شما برو دوستای غیر معمولیتُ بکن بعد بیا سراغ دوست معمولیات کسکش 

9 - مثل همیشه بهترین و آخرین راه تجاوز است ، ولی سعی کنید به دوستان معمولی خود خیلی معمولی تجاوز کنید و خلاقیت به خرج ندهید ، زیرا لیاقت آدمی که میگه بیا دوست معمولی باشیم یه تجاوزه معمولیه 

نکته مهم : 
دوست معمولی چیست ؟ 
دوست معمولی به نوعی از دوستی میگویند که در آن سکس جایی ندارد، این نوع دوستی ابداع دخترانی است که یا بُکن دارند ، یا این لقب را به پسرانِ کیریی اطراف خویش میدهند که آنها را از خود دور نگه دارند - تحقیقات نشان داده دوست معمولی وجود خارجی وجود ندارد و ساخته ذهن بیمار دختران می باشد 

وقتی یه دختر به یه پسر میگه دوست معمولی معنیش چیه ؟ 

1 - من دارم به چند نفر میدم واقعن نمیرسم به تو بدم ، ایشالله باشه یه وقت دیگه که سرم خلوت تر باشه 

2- تو قیافت کیریه من نمی تونم بهت بدم پس همین که گذاشتم اطرافم باشی راضی باش

3 - ماشین نداری پس در همین حد کافیه 

4 - درسته تو خیلی خوشتیپ و خوشگل و پولداری ولی من پولدار از تو سراغ دارم 

5 - هر وقت رفتی باشگاه بدنسازی بعد بیا گه بخور 

محققان در تحقیقی دیگر دریافتند که پسران به هیچ دختری دوست معمولی نمی گویند چون آنها می خواهند همه را بکنند و به زشت و زیبا و فقیر رحم نمی کنند 

چون آدم معمولیی نیستم واسم اُفت داره دوست معمولی باشم با کسی ^_^ 


۵ نظر:

  1. مرسی عزیزم
    مملی

    پاسخحذف
  2. ناموسن با پستات از صندلی پرت میشم رو زمین =))))))
    قشنگ پرت میشم، کیر شم اگه دروغ بگم :))

    خیلی باحالی . چرا انقد دیر پست میذاری؟ من روزی سه چهار بار میام وبلاگت هی پست نیست :(

    راستی یه سوال قبلا پرسیده بودم قبلا یادم رفت تو کدوم پست بود که برم جواب رو ببینم :| :| :|
    ناموسن اینستاگرام و توییتر و فیسبوکت رو به همین کامنت ریپلای بده که اونجا هم جر بخوریم از خنده :))

    دمت گرم خیلی نابی :*

    رضا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آقا جوابتو همونجا داده بودم ، همه تو اینترنت منو می شناسن ، ولی بی خیال همین که بیای اینجا به :*

      حذف
  3. با سلم و عرض کسخوری....
    بینم من به یکی از دوست های معمولیم محل سگ نذاشتم و اونم راضی شده بده اما از سر گشادیم وقتی رفتم خونشون باهاش بهم زدم و باز هم محل سگ نذاشته و بیرون آمدم و او نیز ناحت شد....
    پس این راه حل خیلی جواب نمیدهاااا.......

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو ریدی داداش :))))))
      بیشتر دقت کن . چوسی هم تا یه حدی داره :))))

      حذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O