سوالات غیر شرهی - چگونه یک تتلیتی تمام عیار باشیم

سلام چکار کنم که مثل تتلو هیکلم سکسی باشه و دخترا رو به روش بکن در رو بگام؟ ^_^  ( هوتن )


چه سوال خوب و به جایی 

- صفحه عمو تتل در فیسبوک را لایک کنید ( مهم ) 

- هرشب به عمو شب بخیر گفته و صبح ها به ایشان صبح بخیر بگویید و برای ایشان بوس بگذارید 

- در عرض چند ماه یک تتلیتی تمام عیار شوید ، برای این کار باید زیاد تلاش کنید 

چگونه تتلیتی شویم؟ 
برای این کار روی اخلاق و رفتار و استیل خود باید بسیار کار کنید و همینطور روی لباس پوشیدنتان ، به نکات زیر توجه کنید تا تتلیتی شوید : 

1 - بجای شلوار در خیابان شورت بپوشید 
2 - موهای خود را به تخمی ترین مدل های ممکن کوتاه کنید 
3 - روی کُس و کون خود شعر های کسشر عمو تتل را خالکوبی کنید 
4 - سر خاک پدر تتل رفته با قبر ایشان عکس انداخته و برایش بفرستید تا ذوق کند
5 - همیشه آهنگ های ایشان را در خانه گوش دهید 
6 - به مقام معظم رهبری احترام بگذارید 
7 - کون خود را قنمبل کنید در خیابان 
8 - پشم های همه جای خود را اپیلاسیون کنید 
9 - عکس با دختران شورتی در حال خوردن مشروبات الکلی بگیرید ولی نماز بخوانید و همه را دعا کنید 
10 - به بازار بروید و تخمی ترین لباس های بازار را خریداری کنید و بپوشید


- به باشگاه بدنسازی رفته ، کون خود را نشان دهید ، مسئولان باشگاه با یک نگاه به کون شما در میابند که آیا شما تتلیتی هستید یا نه ، اگر کون شما تتلیتی باشد شما را ثبت نام می کنند 

- دختران زیاد به هیکل عمو تتل دقت نمی کنند آنها کیر می خواهند که خوشبختانه شما آن را دارید ( البته مطمئن نیستم ) 

- برای اینکه دختران شما را دوست داشته باشند می توانید بروید آهنگ کسشر بخوانید و کمی هم خایه مالی مقام معظم رهبری را بکنید ( اینجوری هم دافای غیر مذهبی میان سراغتون هم دافای مذهبی ) 

- اما اگر می خواهید در روش بکن در رو فعالیت کنید شما نیاز به کسکش بازی های بسیاری دارد که فقط تتلیتی بازی برای آن کافی نیست ، اما برای شروع کار کافیه 

- پیشنها ما به شما تجاوز است ، شما چه هیکل تتلو را داشته باشید چه نداشته باشید ، وقتی تجاوز کنید و سریع فرار کنید به مقصودتان که همانا بکن درویی می باشد رسیده اید 

تتلیتی باشید و ولایت مدار ^_^ 


۳ نظر:

  1. سلام داداش
    خوبی؟ خوشی؟
    مسالتن! ما میخوایم ترتیب دوس دخترمونو بدیم ولی مکان نداریم آقا! چطوری ترتیبشو بدیم طوری که پلیس بهمون تجاوز نکنه؟
    سایه ت مستدام
    مملی هستم 26 ساله از شهریار

    پاسخحذف
  2. من همون ناشناس اول هستم ، کونی جوابتو من خودم میدم ، بذار فرصت کنم اول ، دارم میرم حسام الدین سراج رو بکنم

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O