داستان هفته - هفته چهارم

روزی از روزها در لندن شهر کوچکی بود به نام پاریس که پادشاهی در آن میزیست ( میزیست به معنای زندگی کردن نه اینکه فکر کنید میزیست یعنی میز است) پادشاهی سالخورده که دو پسرش را در نوار غزه از دست داده بود. او تصمیم گرفت برای خود جانشینی انتخاب کند. پادشاه تمام جوانان شهر را جمع کرد و به هر کدام دانه ی گیاهی داد و از آنها خواست، دانه را در یک گلدان بکارند و گیاه رشد کرده را در روز معینی نزد او بیاورند. اصخر یکی از آن جوان ها بود و تصمیم داشت تمام تلاش خود را برای پادشاه شدن بکار گیرد( حالا اینکه اصخر تو پاریس چی کار می کرده خودش یه داستان کیری و بلنده )  بنابراین اصخر با تمام جدیت تلاش کرد تا دانه را پرورش دهد ولی موفق نشد. زیرا اوایل دانه را در گلدانی کاشته بود و برای اینکه آن را بیشتر تقویت کند بجای آب پای آن شیر موز میریخت ولی جواب نداد و کیرشد ، او حتی اسپرم خویش را امتحان کرد ولی باز هم کیر خورد و چند روزی بخاطر جق زدن زیاد کمردرد داشت، به این فکر افتاد که دانه را در آب و هوای دیگری پرورش دهد، به همین دلیل  دانه را از خاک از میان اسپرم های خود در آورد و بدون اینکه دست نجسِ خود را بشویید به کوهستان رفت و خاک آنجا را هم آزمایش کرد ولی باز هم کیر شد. اصخر حتی با کشاورزان و جنده های دهکده های اطراف شهر مشورت کرد ولی همه این کارها بی فایده بود و نتوانست گیاه را پرورش دهد. اصخر که به کلی دانه را بگا داده بود پس آن دانه که از فرط خوردن اسپرم بوی وایتکس گرفته بود و نوچ شده بود را دور انداخت و یک دانه دیگر انتخاب کرد ولی از شانس تخمی اصخر آن دانه هم رشد نکرد، در آخر اصخر به یک گل فروشی رفت و یک گلدان بزرگ خریداری کرد تا به پادشاه بدهد و پادشاه کسمغز پاریس را گولش بزند و دست به دولش بزند، بالاخره روز موعود فرا رسید. همه جوان ها در قصر پادشاه جمع شده و گیاه کوچک خودشان را در گلدان برای پادشاه آورده بودند. اما از شانس کیری اصخر صبح مادرش از خواب بیدار شده گلدان را دیده و آن را برای ختنه سورونه بچه صفورا خانوم برده بود بخاطر همین اصخر باهمان گلدان خالی آمده بود، پادشاه به همه گلدان ها نگاه کرد. وقتی نوبت به اصخر رسید، پادشاه از او پرسید: پس گیاه تو کو؟ اصخر با کمی خارکسته بازی و کمی هم از حس ایرانی بودن خود استفاده کرد و دروغی در خور نام ایران و ایرانی تحویل داد و گفت: من زحمات بسیاری برای این گلدان کشیدم، از کود انسانی و حیوانی گرفته تا آب معمولی و آب غیر معمولی را به او خوراندم ولی رُشد نکرد مادر سگ ... در این هنگام پادشاه دست اصخر را بالا برد و او را جانشین خود اعلام کرد! اصخر از تعجب در خود رید و همه جوانان به این انتخاب پادشاه اعتراض کردند. پادشاه روی تخت نشست و گفت: این جوان درستکارترین جوان شهر است. من قبلاً همه دانه ها را در آب جوشانده بودم، بنابراین هیچ یک از دانه ها نمی بایست رشد می کردند. پادشاه ادامه داد: مردم به پادشاهی نیاز دارند که در عین راستگویی و درستکاری با آنها صادق باشد، نه آن پادشاهی که برای رسیدن به قدرت و حفظ آن دست به هر عمل ریا کارانه ای بزند!

بنابراین اصخرِ درستکار سالها پادشاه پاریس بود و همیشه به ریش آن پادشاه قبلی می خندید و به او فحش مادر میداد که انقدر احمق است ، اصخر تمام عمر خویش را صرف رشد دادن یک دانه گندم کرد و در آخر عمر بدون اینکه موفق به انجام این کار شود در توالتی در پاریس موقع ریدن جان به جان آفرین تسلیم کرد 

روحش شاد یادش به کیرم  -_-

۳۰ نظر:

  1. مقام معظم رهبری۷ مرداد ۱۳۹۳، ساعت ۸:۲۵

    صحنه را دیدم
    شما باز هم مطلب دزدی کردید؟
    داستان جوانی های ما و ولی فقیه شدن ما را به نام کره سگی با اسم اصخر نوشتید؟

    پاسخحذف
  2. وبلاگ کسشر موزیک کجاس؟!
    خودمم معرفی میکنم:
    با نام و یاد خدا و با درود به شهدا و رزمندگان اسلام قاسم هستم از کرج

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با نام و یاد خودم ، کسشر موزیک بخاطر اینکه ادمینش فعال نیست حذف گردید :)

      حذف
  3. عاقا من میخوام عَمَمو بکنم
    میدونم این عند خارکسته بازیه
    ولی خیلی کسه
    از یه طرف میترسم برینه بهم از یه طرف احساس میکنم میخاره
    شوهرم داره ولی کیر شوهرش خرابه 0_o
    تو رو به اصخر راهنمایی کن مُردم از شق درد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کس کش خان چرا جواب نمیدهی؟

      حذف
    2. به جون پوریا
      نه دوس دارم این سوالُ جواب بدم ، نه ایده ای دارم ، نه دوست دارم
      نمیتونم با فامیل و خونواده و این چیزا زیاد شوخی کنم :))))

      حذف
    3. ببین چقد سوال کیریی بود تو هم جواب ندادی 0_o
      من رفتم از خدا بترسم خدافظ

      حذف
  4. سلام
    پسری هستم ۱۹ساله، احساس میکنم لز هستم :(
    راه حل خود را پیشنهاد کنید
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    عمو فرج از کرج

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

      حذف
    2. بر عکس من همش احساس میکنم Gay هستم :| :| :| :| :| :| :| :| :|

      حذف
  5. با سلام
    دوست دختر من بسیار به سکس مشتاق و پایه می باشد
    کلا نه نداره، با این شرایط پیچیده چگونه به وی تجاوز کنم؟
    متشکرم،
    اصخر زاده ها از سرولات

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کیرم تو سوالتت . قشنگ ادبیاتتُ می شناسم . هزارتا سوال کردی :)))
      جواب میدم

      حذف
    2. آقا، بوخودا دفه اولمه.

      حذف
  6. سلام دیوثپلنگ
    من اصخرم!!!!!! آره خوده اصخرم که داری از کونم تو این وبلاگت نون در میاری!!!!
    الان میام بالا میذارم درت صدا کلنگ بدی کسکش!‍‍‍‍‍!

    بهار از نوار غزه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بالاخره بهاری یا اصخری کوکنکش :)))

      حذف
    2. یادم رفت بگم من دچار دوگانگی شخصیتم :( اصخرم ولی احساس میکنم یه شخصیت دوم هم دارم که اسمش بهاره و تو نواره غزه فعالیت میکنه :( :( :( :(
      نمیدونی چطور میشه به شخصیت دومم تجاوز کنم؟

      حذف
    3. دهنت یکی:|
      آغای کانگروئه به این سوال دوستمون جواب بده
      کسمغزتر از شما ایشونه:)))

      حذف
  7. یه سوال پرسیدم در مورد علاقه با زنا سن بالا
    گفتی جواب میدی اما جفا کردی چه بد کردی شوعر کردی ...نه نه نه
    جواب بده خو

    بهجت ملخی از آسمان سوم

    پاسخحذف
  8. سلام حیوون.با عذاب وجدان این که بخوام دختر داییمو بکنم چجوری کنار بیام ...البته خودشم راضیه..!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ملت آدم می کشن عذاب وجدان ندارن کسخل :)))

      حذف
  9. سلام جوجو. من یه دختر نانازم . موهام طلا.لبام قرمززززز.کونم گنده .کمرم باریک.سینه هام 80.
    اما کسی زیاد بهم تجاوز نمیکنه.
    چه کار کنم ؟ :(((
    مهوش از خونه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا کس میگی؟‌ :|
      بیا خودم بت تجاوز میکنم اینم شماره: ۰۹۱۲۸۸۱۴۳۰۵
      آدرس: اهواز - کیان پارس - مجتمع مسکونی بهاره ۱ - واحد ۴ (رو زنگمون نوشته اقای غلامی ولی خرابه، بقیه رو بزن بگو ماله اقای غلامیم)
      فعلا بای :*

      حذف
    2. من شما دوستان گرامی رو می بینم به خودم امیدوار می شم واقعن :)))

      حذف
    3. آخ آخ، بازم تعریف کن
      آبم اومد

      حذف
  10. آغا سوال منو همینجا جواب بده

    ببین من game of throns میبینم همش دستم به کیرمه :(( ینی نمیتونم 2 خط از دیالوگای اینا رو بفهمم :((((( آخه لامصب پورن هم هست سریال :(((( چیکار کنم ؟؟؟؟ نمیفهمم چی میگن اینا، همش دارم جغ میزنم :((( امیر هسین

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. game of throns مگه فیلم سوپر نبود؟ :| کی سریال شد؟ :|

      حذف
    2. کسکشا شما اسپارتاکوسُ ببینید چی میگید :)))
      اون در مقابل اسپارتاکوس چیزی نیست، من توصیه می کنم قبل سریال جقتو بزنی بعد بشینی با کمر خالی سریالُ ببینی :)))

      حذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O