سوالات فوق کسشر - فصل نداره این آخریشه

سلام، من امروز يه كار بد كردم :(‌ سوپر ماركت اومد در خونمونو من بدون اينكه مانتمو بپوشم رفتم درو باز كردم :(‌ الان عمو تتل ازم ناراحته :(‌:(‌:(‌‌:( مي خواستم بدونم چي كار كنم كه عمو تتل ازم ناراحت نباشه؟‌ ( الي تتليتي از رشت )


عجب گیری کردیم از دست این تتلیتیا ، اینا از اصلاح طلبام بیشترن جاکشا ، همه ام میان اینجا ، چندتا کار بهت توصیه می کنم که عمو تتل ازت راضی بشه 

ابتدا بلیط گرفته به تهران بیا و سر قبر پدر عمو تتل برو و با قبر عکس بنداز و برایش بفرست 

آهنگ های تتلو را در خانه با صدای بلند گوش دهید و با او فریاد بزنید 

روی کون خود شعره آهنگ جیگیلی را خالکوبی کنید 

به باشگاه بدنسازی رفته و از داروهای هیکل زا استفاده نمایید 

ولایت مدار باشید و پیرو حرف های مقام معظم رهبری باشید 

- چندتا نکته  که تو سوالت خیلی تو ذوق می زنه 

اولن کیرم تو این وضع اسمایلی گذاشتنت این چیه آخه ؟  :( :( :( :( 

کیرم تو اسمایلیات :----  اینم اسمایلی کیرم بود 

بعد اینکه سوپر مارکت اومد دره خونتون؟ مگه می شه ؟ شنیده بودیم سیب زمینی پیازی بیاد دره خونه سوپر مارکتی نشنیده بودیم بیاد ( عجب خدماتی میدن تو رشت ) 

بدون مانتو رفتی دمه در بعد میگی عمو تتلو ناراحته ؟ جنده خانوم خوده عمو تتلو یه بارم شلوار پاش نکرده همش شورت می پوشه بعد تو نگران مانتویی؟ 

برو بده برووووووو 

درضمن بهترین راه برای اینکه عمو تتلو شمارو ببخشه اینه که بیای من بهت تجاوز کنم کسکش ، با این شماره در تماس باش یه جا قرار میذاریم ، تو حواس خودتو پرت کن من میام بهت تجاوز می کنم میرم :* 
اینم شماره : 091234882367

تتلیتی باشید و کونی بای :* 

۲ نظر:

  1. کسمشنگ خان این تتلوی کسکش تو پیج کیریش نوشته بود سوپر مارکت میاد در خونش اینم همونو گفته...

    پاسخحذف
  2. چه خوب جواب دادی این پستای آخرو....

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O