سوالات غیر شرهی - فصل طول ضرب در عرض

من عرض آلتم از طول آلتم بیشتره ، چی کار کنم ؟ ( رها از لندن ) 

واستا ببینم چی شد؟ 
عرض کیرت از طول کیرت بیشتره ؟ 
مگه می شه ؟ 
رها؟ 
دختری یا پسر؟ 
رها اعتمادی؟ 
آخه اونم لندنه 
ببین اگه پسری برو یه خاکی به سرت بکن 
ولی اگه دختری قابل قبول تره 
در مورد اینکه چی کار کنی من نمی دونم واقعن ولی تنها کاری که بنظرم میرسه اینه که بری کیر خودتو تو کتاب گینس ثبت کنی 

یه ایمیلم به من بده بعد از اینکه ثبت کردی، یه عکسم از کیرت ضمیمه کن برام بفرست . دمت گرم خیلی کنجکاو شدم 

تا دیداری دیگر شما را به خداوند کیر کلفت می سپارم :| 

۵ نظر:

  1. هاهاهاهاهاها سوالي كه پرسيده بود خدا بود :D

    پاسخحذف
  2. میگم من جدید جدی یه سوال دارم ازت... تو یه چیزی میخوام کمکم کنی راهنمایی کنی :|
    یکم طولانیه اینجا نمیتونم بپرسم :| میشه کمک کنی؟ =))))))))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این گوشه وبلاگ سوالتو بپرس نوشته راه تماس با ما ، اونجا با ایمیلم جوابتو میدم عارش

      حذف
  3. من فرستادم نمیدونم رفت یا نه... خودم که نفهمیدم چی نوشتم =)))

    ولی واقعا دلم میخواست یکی کمکم کنه اما نمیدونم کی =))))))

    پاسخحذف
  4. من هرکاری میکنم وارد یاهو نمیشه سوالات امنیتی که میپرسه یادم رفته :)))

    سوال کس شری هم بئد کیر توش بیخیال :)))

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O