سوالات غیر شرهی - فصل کردن دختران ترسو

دختری که از ترس کونش بهمون میگه داداشی رو چجوری بکنیم؟ (ممد داش کوچیکه اصخر)

اولن که کسکش داداش اصخر اسمش اکبره ، دومن جاکش اصخراینا قیافشون شبیه خیارشوره پلاسیده است ، اگه از اقوام اونایی قید دخترارو بزن ، بعد اینکه خونواده  اصخر انقدر خفنن که ما از ترس کونمون به خاهرش میگیم اصخر اینا ، به مادرش میگم اصخر خانوم ، خلاصه تخم نداریم جلوشون گه بخوریم ، مطمئنم اینا اینترنت ندارن وگرنه منو گیر میارن کونم میذارن

حالا اون هیچی : 
چندتا روش سکس بیشتر نداریم که ، همونجوری بکنش دیگه ، داگ استایل هست ، خوابیدن رو طرف هست ، طرف بخوابه روت هست ، ویالونی هست ، پیچیده در هم هست ، ایستاده خم شده ، خوابیده نشسته ، همین چنتارو من بلدم 

اگه منظورت اینه که چه جوری راضیش کنی باید بگم ریدی داداش ولی بازم راه داره 

راه های کردن دختری که می خواد نده ولی باید بده : 

- شما می توانید او را مست کرده در یکی مهمانی او را بکنید ( دخترا مست می شن راحت تر میدن ) 

- با او تیریپ ازدواج بردارید ، با او ازدواج کرده بکنیدش بعد طلاقش دهید ( یه ذره دردسر داره ولی تضمینیه) 

- به پای او بیوفتید گریه کنید تا به شما بدهد ( این روش اصن تضمینی نیست ولی گفتم که در جریان باشی ) 

- خود را به سرطان زده ، به او بگویید من بزودی میمیرم و تنها آرزویم این است که با تو بخوابم ، بعد بکنیدش و بهش بگید عجب کُسی داری من شفا پیدا کردم ، واسه دوستاتونم تعریف کنید دور هم بخندید حال کنید 

- کاری کنید که عاشقتان شود ، البته حتمن خیلی کسکشید که از ترس کونش بهت میگه داداش ولی خب باید جوری نشان دهید که انگار دارید اصلاح می شود ( برای این کار لازم است چشم دل پاک شوید نه اینکه بردارید یه دفعه نماز بخونید و همه جا قرآن بخونید و هر سه شنبه برید دعای توصل یا همه عزاداری ها برید هیئت این یارو پدر کُلت فارسی کیه ؟ محمود کریمی - در حد اینکه کمی آقا شوید به زنان احترام گذاشته و به حرف دختران گوش دهید و سعی کنید آنها را راهنمایی کنید کافی است ) 

- روی کُسش پیتزا بریزید و بگویید دست نزند و بروید پیتزا را همانجا بخورید تا حشری شود به شما بدهد ( این روش تا حالا امتحان نشده اگه امتحان کردی خبر بده من یه جا بنویسمش یادم نره ) 

- مثل همیشه بهترین راه تجاوزه ، در این مورد خاص تجاوز فکر کنم منطقی ترین راه هم هست ، شما میگیری طرفو می کنی هم به خواسته خودت می رسی هم به آرمان های وبلاگ پایبند بودی 

نکته : 
همیشه بهترین کُسایی که کردم اونایی بوده که سخت به دستشون آرودم و بهترین سکسایی که داشتم با اونایی بوده که دوسشون داشتم ، از این دو مورد قافل نشید کسکشا 

بُکن باشید و مستدام ^_^ 

۱ نظر:

  1. دختره هرکاری کردم عکس ممشو نمیداد کثافت :|

    ادعای حجب و حیاش میشد :| :| :| :|

    ولی الان فیلم کس دادنش پخش شده :<

    بخاطر یه ممه کلی ضربه روحی خوردم :( :[ :<

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O