سوالات شرهی - فصل اشتیاق به سکس

با سلام . دوست دختر من بسیار به سکس مشتاق و پایه می باشد . کلا نه نداره، با این شرایط پیچیده چگونه به وی تجاوز کنم؟ متشکرم، ( اصخر زاده ها از سرولات )

عجب مورده تخماتیکی 

خصوصی از طرف ادمین به صاحب سوال: 
دوست عزیز و صمیمی من ، ای بهترین در دنیا ، به عنوان کسی که به شما علاقه زیادی دارم تقاضا می کنم اگر خدا خواست و با دوس دختر گرامی خود بهم زدید شماره ایشان را به من دهید تا من با ایشان صحبت مختصری داشته باشم ، دوس داره شما کانگروئه به تربیت فرزندان خویش خیلی اهمیت دهنده ( واسه مریض می خوام )

برای این کار چند روش هست که به شرح ذیل می باشد : 

1 - دوس دختر خود را ترک کنید و با یک دختر دیگر دوس شوید ( من پیشنهاد می کنم این کار را نکنید چون بعید میدونم کسی با شما دوس بشه )

2 - وقتی پریود است به او تجاوز کنید ( البته این کار از کون سگ گذاشتن بدتره ) 

3 - تجاوز را بی خیال شده و با او ازدواج کنید ، زیرا دختری که برای سکس چوسی نمی آید بهترین زن در این دوره و زمانه است ، زنان از سکس به عنوان سلاح استفاده می کنند اگر کسی این کار را نمی کند یعنی کارش خیلی درست است ( حرومت بشه ایشالله ) 

4 - بجای تجاوز به او به افراد خانواده او تجاوز کنید و دِقُ دلیه خود را سر آنها خالی کنید 

5 - جلوی او جق بزنید . برای دختری که با دادن مشکلی ندارد جق زدن پسر از صدتا فحش خار مادره بدتره ( مورد داشتیم یه بار جلو دوس دخترش جق زده بهش حال داده دیگه دوس دخترشُ ول کرده فقط جق زده ) 

6 - با او هماهنگ کنید . به این شکل که به او بگویید وقتی شق کردید و پیشنهاد سکس دادید او مخالفت کند تا شما بتوانید با خیال راحت او را مورد تجاوز قرار دهید ( این کار تقلب در تجاوز محسوب می شود ولی چون تجاوز آرمان ماست باید از هر راهی برای رسیدن به این مهم استفاده کرد - موفق و منصور باشید ، منصورم نبودید حداقل شادمهر باشید #هار) 

7 - او را از کون بکنید ، اگر از کون هم میدهد و مشکلی ندارد جدن توصیه می کنم با او ازدواج کنید ولی اگر نمی خواهید ازدواج کنید کیر خود را درون گوش او کنید و فشار دهید - این روش برای دخترانی که همه سوارخ ها را حراج کرده اند تنها راه تجاوز است و برای ما جوانان عاشق تجاوز راهی باقی نمیگذارد 

8 - به روح او تجاوز کنید - تجاوز به روح اینجوریه که دختری که خوشگل است را جوری بکوبید و از قیافه اش ایراد بگیرید که خار مادره اعتماد بنفسش گاییده بشه ، مثلن می توانید در حرکتی انقلابی بعد از سکس روی ایشان تُف کنید و بگویید کسکش دیگه سکست جواب نمیده گشاد شدی دختره زشت 

9 - او را به لجن بکشید - به طور مثال وقتی دارد به شما حرف عاشقانه میزند بکشید پایین و روی صورت او برینید یا در خیابان روی مانتوی او بشاشید ( این کار بسیار دختر را بی شخصیت می کند ولی نشان از بی شخصیت بودن پسر هم دارد که به کیرت داداش ، شخصیت می خوای چی کار؟ تجاوزو عشقه ) 

10- مثل همیشه بهترین راه تجاوز است که در مورد این سوال بدرد نمی خوره - ریدم دهنت با این سوالت یکی از گزینه های همیشگی وبلاگُ حذف کردی - در عوض به شما تو توصیه می کنم به خود تجاوز کنید ، برای این کار لوله جارو برقی را وازلین بزنید و درون کون مبارک فرو کنید تا دهنتان گاییده شود زیرا لیاقت شما همینه - پسری که دوس دخترش راه به راه بهش میده مرفح بی درده . کسکش . کیری . ریدم دهنت . چاقال . کون بچه فلسطینی . اُبی 

اصن دافا قفل شما ، کلیدشون دست ما  ^_^ 

۱۰ نظر:

  1. با تشکر از پاسخ نغز و شیرینتون به سوال شرهی تخماتیکی مون :دی
    کیر آقامون تو مورد هشت و نه ت :|

    (دوس دختر اصخرزاده ها از شمال غربی سرولات)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برو به آقاتون بگو کیرمم نیست :))))))))))
      بدبخت دیدی چقدر هواتو داشتم . گفتم بگیرت . خاک تو سرت جای تشکرت اومدی گه می خوری :)))

      حذف
    2. کسکش به کانگرو توهین نکن :|||||||||
      آقاتو نه بار هشتی گاییدم ناشناس :(

      حذف
    3. ای بابا ضایع شد که اسمه خودمم ناشناسه :||

      حذف
  2. بوس بهت کانگورو جان :))))

    (دوس دختر اصخرزاده ها از شمال غربی سرولات)

    پاسخحذف
  3. در مورد دلیل تحریم شدن ایران و مبنای تحریما و مدته تحریما میشه سخنرانی کنین
    (محمود از پایگاه محله)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این سوال باشه زنده در حضور احمد خاتمی جواب میدم :))

      حذف
  4. با سلام خدمت شما، من خيلي مايلم كه داستان ضامن آهو شدن رو بدونم و از آنجايي كه جز وبلاگ وزين شما سخن هيچ كس ديگري را قبول ندارم خواهش مي كنم اين داستان را براي ما تعريف كنيد.
    رضا از مشهد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دهنتو گاییدم :))))))
      اینو توی داستان های تاریخی بهش می پردازم ولی فلن نه چون 5 تا از فصل داستان های تاریخی رو نوشتم . می فاته واسه بعد

      حذف
  5. من یه سوال دارم حالا!چطوریاست که من دختر۲۵ساله با سایز ممه۸۵که دست به دادنم خوب هست راه به راه به دوست پسر خودم دادم یهو منو تنها گذاشت و رفت؟!

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O