سوالات شرهی - فصل بی مکانیزم

مسالتن! ما میخوایم ترتیب دوس دخترمونو بدیم ولی مکان نداریم آقا! چطوری ترتیبشو بدیم طوری که پلیس بهمون تجاوز نکنه؟ ( مملی هستم 26 ساله از شهریار )

تو بیا ترتیب اینو بده جاکش ، دوس دختر داری مکان نداری برو تو چمنزار های شهریار بکنش دیگه 

ولی چندتا راه هست برای سکس اوت دوور : 

- شما می توانید ازدواج کنید - اگر ازدواج کنید می توانید او را در منزل پدرش بکنید 

- شما که مکان ندارید گه می خورید گه می خورید 

- مکان جور کنید ( اگه می تونستید که می کردید ) 

- به دوس دخترتان بگویید مکان جور کند تا بدهد ( این گونه دختران بسیار دلنشین هستند و محبوب دل پسران ) 

- به دوستان ، آشنایان  و حتی همسایه ها برای دستیابی به مکان رو بندازید

- اگر پول دارید خوانواده خود را به سفر بفرستید و خرج سفر را بدهید 

- به آن کبابی که روی شیشه اش زده کارمند ساده با جای خواب نیازمندیم بروید و کار کنید و شب ها که صاحب رستوران رفت در رستوران ترتیب دوس دخترتان را بدهید 

- با او بهم بزنید و با یک دختر مناسب تر دوس شوید ( این روش همیشه جواب میده )

دوس دختر مناسب کیست؟ 
دوس دختر مناسب به دختری که پول به مقدار کافی ، نمک یک پیمانه ، زیبایی به مقدار کافی ( همین که کیری نباشه کافیه ولی اگه خوشگلم بود آفرین پدرش با این اسپرمش ) و از همه مهمتر ماشین و مکان . ماشین برای حمل و نقل لشه دوس پسرش و مکان برای خوردن کیرِ لش آقا ( منظور همون دوس پسره ) در صورت نداشتن پدر مادر و خونواده این کیس به یک کیس رویایی تبدیل شده و حتی برای ازدواج مناسب است 

- و مثل همیشه آخرین و بهترین راه تجاوز است که من در این یه مورد خاص ترجیح میدم شما بی خیال بشی داداش، تو اگه بُکن بودی میکردی دیگه ،از طرفی هم تجاوز دوای دردته ،یعنی تو میتونی دوس دخترتو ببری یه گوشه بکنیش ولش کنی ( نه گه خوردم تو اگه یه گوشه داشتی که دوس دخترتُ بکنی خوب می بردی همونجا می کردیش دیگه، پس لطفن تجاوزُ بی خیال شو و با دست اندازی به روش موثر تجاوز این راه را بی آبرو نکن ) 

مکان دار باشید ولی کان نباشید ^_^


۳ نظر:

  1. آخ مملی کسکش تو بیا پیش خودم برات جا جور میکنم فقط منم هستم دیگه..!تو که تک کنی نمیکنی گشاد ؟؟؟؟پیاممو دیدی بزنگ برات وقت بگیرم .... O_O

    پاسخحذف
  2. مجی جان من یه مملی دیگه م. اون مملی نیستم.
    داش کانگرو دمت گرم. ایشالا با تیلور سوییفت بخوابی:*

    پاسخحذف
  3. گه نخور کسکش خونی من دیگه طرز چت تایپ کردن تورو نشناسم بایس برم به حیونایی مثل کانگروئه کون بدم که ..! :()

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O