سوالات شرهی - فصل آشپزی

زن آدم غذا بلد نباشه بپزه به نظرت بايد چي کار کرد مثلا نبايد با يه لگد در کونش بفرستيمش خونه باباش؟ بابا من خودم حاضرم زنم يه دست نداشته باشه ولي غذا بلد باشه بپزه  ( حميد )

با سلام دوست کسمغز خودم 

آیا زنتان آشپزی بلد نیست ؟ آیا از گشنگی رنج می برید ؟ زن خود را به ما بسپارید ، ما بهش آشپزی یاد نمیدیم ولی جوری می کنیمش که قدر شمارا بداند و برود بخاطر شما آشپزی یاد بگیرد 

و اما جواب ، در مورد اینکه چی کار بکنید چند نکته بیشتر نیست که اگه رعایت کنید حله ...

- به او آشپزی یاد دهید (این بهترین راهه که البته اگه این کاره باشه خودش یاد میگیره) 

- او را طلاق دهید و با یک زن آشپز ازدواج کنید ( پیشنهاد می کنم این راهو امتحان کنید) 

- اصن شما گه خوردی ازدواج کردین ( این راه تضمینیه ) 

- هر روز زن خود را با شلنگ بزنید ( این کار شاید او را آشپز نکند ولی او را حتمن از کون می کند ) 

- عوض غذا او را بکنید ، به تعداد وعده هایی که غذا درست نمی کند او را بکنید که حداقل حقش را کف دستش گذاشته باشید 

- رژیم بگیرید - وقتی زنتان غذا بلد نیست بهترین راه برای ادامه زندگی گرفتن رژیم است ( این نوع رژیم جواب میدهد من به شما قول میدم اگه سه ماه با این زن زندگی کنید 20 کیلو کم کنید ) 

- اگر هنوز ازدواج نکرده اید به شما توصیه می کنم با سر آشپز یکی از رستوران ها ازدواج کنید زیرا آنها بسیار آشپز می باشند و مشکل شما را حل می کنند 

- اگر زن گرفته اید مورد بالا را بی خیال شوید و برید کونتونُ بدید 

- تیریپ مادر زن دوستی بردارید ، جوری بر خورد کنید که مثلن عاشق مادر زنتان هستید و هر روز خود را در خانه آنها پلاس کنید و از غذا های آنها میل کنید 

- مثل همیشه بهترین راه و آخرین راه برای هر انسانی تجاوز ( ع ) است ، تجاوز منشع همه خوبی هاست - شما با تجاوز به زنتان شاید به او آشپزی یاد نداده باشید ولی حداقل به آرمان های خود پایبند مانده اید که این خودش از صدتا کیر ارزشش بیشتره 

درضمن نمی خواد دست و بال خودتُ واسه غذا بدی کسخل ، الان می تونی راحت از بیرون غذا تهیه کنی از کُس و کون خودتم مایه نذار 

آشپزی شغل انبیاست ^_^ 

۴ نظر:

  1. سلام من دکتر مرادوند هستم مشکل مهمی دارم ببین کار ما یه جوریه منشی ها خودشون میان میدن پرستارا رو هم راحت میشه مخ زد و کرد همراهای مریضا که اصلا اومدن بیمارستان که به ما کس بدن خود مریض هارو هم خوب که شدن میکنیم مشکل با یکی از اساتید دانشگاه است که خانم دکتری بسیار کس و بسیار مغرور است و به هیچ کس نمیدهد چگونه میتوان استاد سابق خود را گایید ؟ راهی بجز تجاوز اگر هست بنمای

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کسکش جواب میدم . دیگه انقدر اینو پیام نذار دیوث :))))))

      حذف
  2. خب جيب مگه کير خره هر روز از بيرون غذا بخره آدم؟زن آدم ميگيره براي چي آخه :( ، اينو در نظر داشته باش که تو اقتصاد مقاومتي قرار داريم ، در کل مرسي از جواب دادنت (حميد)

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O