تاثیرات مثبت فحش بر جامعه

اگه گفتن کلمه کیر تو خونواده قانونی بود و میذاشتن از فحش استفاده کنیم شاید من هیچوقت نمی اومدم اینترنت ، تازه همه ژانرای فضای مجازی رو توی خونه اجرا می کردم

- بابا کیرتو گاییدم اون ظرف ماستُ بده

- خارتُ گاییدمِ واقعی همت بودُ باکری

- دوس دخترم حامله است وای الان چی بپوشم ؟

- دیشب تو عربستان بابا مامانُ کرد

- دیشب بابا منُ گایید آیدا

- اگه بابام تو پاکستان بود هر شب که از سر کار می اومد منفجر می شد

- مادرم امشب ماکارونی رو سوزند واقعن مچکریم روحانی

- سر کیرم می سوزه ( این ربطی به ژانر نداشت این واقعی بود )

بعد شبا تو خونه دوره هم جمع می شدیم مثلن در مورد کردن دخترا حرف می زدیم ، بابام از مشکلات تخماش میگفت ، من از پشمای کیرم حرف میزدم ، مادرم از پریودش میگفت ، خلاصه خوشبخت میشدیم دیگه ولی الان چی؟ همه مون نشستیم پای فضای مجازی ، من میدونم بابام تو توییتر یه اکانت فیک داره که توش به مادرم فحش میده ، من میدونم مادرم یه اکانت فیک داره که توش از کوچیک بودن کیر بابام گلایه می کنه ، منم که یه اکانت دارم که ریدم به جفتشون ... این مشکلاتُ می شه درون خانواده حل کرد فقط یه کم با فحش بهتر برخورد کنید ، فحش سرچشمه همه خوبی هاست ، روایت داریم بعضی از فحش ها 70 تا ثواب داره ، البته 69 تا ثوابش واسه کسیه که اول فحشُ بده ، مثلن میرسی به دشمن قدیمیت هر کی اول بگه خارتو گاییدم 69 تا ثواب میبره اونی که جواب میده 1 ثواب، واسه همینه می گن در فحاشی از هم پیشی بگیرید (این که می گم پیشی بگیرید منظورمون این نیست که گربه بگیریدا ، پیشی به معنای جلو زدن) اگه به فحش احترام میذاشتیم الان فحشِ جماعت داشتیم ، مثلن توی مصلی تهران فحش جمعه برگذار می شد یکی امام فحش جماعت می شد وایمیستاد جلو به همه فحش میداد بقیه ام پشتش تکرار می کردن ....

خلاصه فحاشی در خانواده نهادینه بشه اعتیاد به جامعه مجازی کمتر می شه، و نصف مشکلات جامعه حل می شه و مردم عشقشون به نظام بیشتر می شه / مسئولین رسیدگی رو بُـکنـید 


۳ نظر:

  1. با سلام وعرض کیر خر من تازه با دوس دخترم بهم زدم از همه دخترا بدم میاد راستیتش چطور میتوتنم به تمام دختران این مرز بوم تجاوز کنم؟
    ممدرضا از تبریز

    پاسخحذف
  2. سلام من دکتر مرادوند هستم مشکل مهمی دارم ببین کار ما یه جوریه منشی ها خودشون میان میدن پرستارا رو هم راحت میشه مخ زد و کرد همراهای مریضا که اصلا اومدن بیمارستان که به ما کس بدن خود مریض هارو هم خوب که شدن میکنیم مشکل با یکی از اساتید دانشگاه است که خانم دکتری بسیار کس و بسیار مغرور است و به هیچ کس نمیدهد چگونه میتوان استاد سابق خود را گایید ؟ راهی بجز تجاوز اگر هست بنمای

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O