من وطن پرستم تعصب دارم اونم از نوع کیراتیش

يه بارم عرق مليم ( منظورم حتمن اِرق ملی هستش و عرق ملی که کسشره ، اصن نداریم همچین کلمه ای - ولی نمیدونستم عِرق درسته یا اِرق واسه همین نوشتم عرق که کیرتون کرده باشم  - وگرنه منظورم عِرق ملیه یا همون تعصبِ کیری ) خلاصه دیگه - یه بار همون موقه ها که زلزله اومده بود اِرق ملیم انقدر زده بود بالا که رفتم دو بار تو يه روز اهداي خون، خون دادم ، بعد همونجا حالم بد شد افتادم بُردنم بيمارستان سه تا بسته خون بهم زدن تا حالم خوب بشه ، دفعه بعدش که یه جا دیگه زلزله اومد بیلاخم نرفتم بدم 

یه همچین آدمِ به اِرق ملی اهمیت دهنده ای هستم 

۱ نظر:

  1. سلام من دکتر مرادوند هستم مشکل مهمی دارم ببین کار ما یه جوریه منشی ها خودشون میان میدن پرستارا رو هم راحت میشه مخ زد و کرد همراهای مریضا که اصلا اومدن بیمارستان که به ما کس بدن خود مریض هارو هم خوب که شدن میکنیم مشکل با یکی از اساتید دانشگاه است که خانم دکتری بسیار کس و بسیار مغرور است و به هیچ کس نمیدهد چگونه میتوان استاد سابق خود را گایید ؟ راهی بجز تجاوز اگر هست بنمای

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O