سوالات غیر شرهی - فصل دهن لق

مشکلم اینه که دهنم خیلی لقه :( حتا جلو فامیل و خانواده یهو یچیزه ناجوری از دهنم میپره، مثلا یبار بابام پرید وسط حرف یهو از دهنم پرید گفتم دهنتو گاییدم حرفمو قطع نکن :| یا عمه م یبار نظم اتاقمو ریخت بهم بش گفتم خارکسه، خواهر نداشت نمیدونم چرا نارحت شد  ( محمد از کابل ) 

با سلام به برادر افغان

یه چیز عجیب اینه که افغانیا به خودشون می گن افغان ولی ما ایرانیا به خودمون نمیتونیم بگیم ایران . اصن بگیم کسشر می شه ( چقدر عجیبه کُس شدم O_o) 

دهن لقی یکی از مشکلات جوانان این مرز و بوم می باشد ، خودم چند وقت پیش خاله ام فوت شده بود سر قبر بچه هاش نمیذاشتن خاک کنن بدبختُ، ما هم مثل کیر اسب وایستاده بودیم اینا هِی جسدو میگرفتن بغل می کردن که خاکش نکنن، دوساعت تو گرما بودیم منم اعصابم خورد شد گفتم: خارتونُ گاییده این جنده رو خاک کنید از گرما خالمون گاییده شد . متاسفانه پسر خاله هام و دختر خاله هام شرایط بد منُ توی اون لحظه درک نکردن و با ما بطور کلی قطع رابطه کردن ، واسه همین این چیزی که گفتی راه کاری  نداره دوست کسمغز خودم :( 

من میگم ما که نمی تونیم با ادب بشیم باید جامعه رو بی ادب کنیم و با این تلاش خودمون رو برای دیگران معمولی کنیم ، مثلن هر کس باید از خونواده خودش شروع کنه و فحش رو در خونواده خود نهادینه کنه به شکلی که چند سال بعد مثلن در هر خونه ای بشنویم پدران به فرزندان خود بگویند: مادرتوگاییدم بگیر بخواب فردا واسه مدرسه خواب میمونی اون موقع خودم می کنمتا ، این نوع حرف زدن با فرزندان نه تنها شور و علاقه و صمیمت را در خانواده بیشتر می کند بلکه نمیدونم دیگه چی کار می کنه ، خلاصه اینکه خوبه دیگه 

البته یه کاره دیگه ی تونی بکنی دوست افغان، می تونید با چیز های بدتر فحاشی رو توی خونه طبیعی کنی ، مثلن وقتی دوس دختر خود را در خانه جلوی مهمان ها بُکنی و یا سر سفره برینی یا درون دهن برادر خود بشاشی یا کار هایی از این قبیل کنی می توانی به راحتی در خانه فحش بدهی و کسی هم چیزی نگوید زیرا آخره لجن بودنتُ دیدن دیگه فحاشی چیزی نیست 

مثل همیشه بهترین و آخرین راه که برای همه نجات بخش بوده و هست تجاوز ( ص) می باشد ، شما می توانید با تجاوز به فامیل - پدر و اقوام دور و نزدیک کاری کنید که همه از شما حراس داشته باشند و وقتی فحاشی می کنید کسی تخم نکند به شما چیزی بگوید ، اینگونه شما در فحش قوطه ور می شوید و کسی هم چیزی به شما نمی گوید ، با اجرای این کار شما هم به فحاشی ادامه میدهید هم سکس دارید و جق را ترک می نمایید 

یه ضرب المثل هست که میگه : 
فحش که از سر گذشت چه کیر چه کُس نت ! 

فحش محدودیت نیست ، مصونیت است  ^_^

۹ نظر:

  1. سلام علیکم برادر
    با توجه به اینکه جنابعالی میفرمایید استمنا و تجاوز به عنف در هر حالتی بهترین راه حل است، از حضور شریفتان استدعا دارم آیات و روایاتی که در مدح این دو عمل حسنه است را برای ما روایت کنید تا بتوانیم با طیب خاطر مشغول شویم.
    با تشکر
    ثقة الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم موسوی نجفی از حوزه علمیه قم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کسمغز گرامی همه اینایی که میگم آیه است دیگه . ن از خودم چیزی نمی گم همه اینا از کلام انبیاء برداشته می شه . وسلام ^_^

      حذف
    2. استنادات حرفاتونو دقیق بنویسید لطفا.
      ثقة الاسلام و المسلمین سید ابوالقاسم موسوی نجفی از حوزه علمیه قم

      حذف
    3. جواب سوالتو همینجا دادم کسخل :)))))))
      چیزی ندارم در این مورد تو پست بگم . همینجوریش وبلاگ تو لیست پلیس فتاست آیه هم بنویسم میان کونم میذارن :))))))))))

      حذف
  2. سمال

    آغا یادته خیلی وخت پیشا گفته بودی تاحالا کس خارجی نکردی؟ و هر شب دعا میکنی ال بتونی این عمل رو انجام بدی؟ چی شد؟ :((( بالاخه تونستی کس خارجی بکنی ؟

    امیرحسین نگران از اهواز

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. امیر حسین نتونستم :(
      کُس خارجی بوده ولی از این خوباش نبوده من نکردم . دختر ایرانیا خیلی بهترن . من دختر شاخ می خوام مثلن دختر اتریشی . هلندی . دافی دیگه :(
      سراغ داری بدی بکنیم ؟ :(

      حذف
  3. من میخوام باهات بخوابم. خیلی باحالی!! :))))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی عزیزم خیلیا می خوان ولی شما ابتدا از سمت راست وبلاگ پیام شخصی داده ، عکس ارسال می نمایید اگر مورد قبول شورای نظارت بر وبلاگ بودید کاندید می شوید و کرده می شود . با سپاس یکی از اعضای انجمن

      حذف
  4. من کُس میخوام ب نظرت چیکار کنم؟؟

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O