سوالات شرهی - فصل بچه دار شدن

پدر مادرا چگونه بچه دار میشن؟ ( امین حیایی )

راه های مختلفی برای بچه دار شدن وجود دارد که با هم چند مورد را مرور می کنیم 

- دعا کردن ( اکثر مادران و پدران کسمغزمان به ما گفته اند که با دعا ما به دنیا آمدیم و کیرو کُس در آن نقشی نداشته اند ولی آدم وقتی بزرگ می شه می فهمه پدر مادرش دروغگویی بیش نیستن و از آنها متنفر می شود ) 

- از بیمارستان آوردیمت ( این کیری ترین شیوه دروغیست که پدر مادران و پدران استفاده می کنند ، چون من خودم 13 سالم بود رفتم بیمارستان بچه بگیرم دربون بیمارستان بهم پس گردنی زد مادر جنده ) 

در مورد شما نمیدونم ولی راه های بسیاری برای بچه دار شدن هست، اما اگه شما می خواید بدونید چه طوری به دنیا اومدید از پدر مادر خود بپرسید 

اما چند روش برای بچه دار شدن بیشتر نداریم که اونم توی سکس خلاصه می شه ، اگه تا الان نمیدونستید که پدر مادراتون با هم سکس دارن من واقعن شرمنده شدم که بهتون گفتم و این کیر عظیمُ بهتون زدم - اما راه بچه دار شدن ایناست : 

- استفاده نکردن از کاندوم ( این کار همیشه جواب میدهد )

- سکس با کاندوم با دختران زشت همیشه باعث حاملگی دختر می شود ولی سکس با بی کاندوم با دختران زیبا باعث کیر خرم نمی شه ( مثلن خودم یه دختره بود خوشگل بود انقدر دوسش داشتم همش میریختم توش این لعنتی حامله نمی شد برم بگیرمش، ولی یه مورد بود خیلی زشت بود من کاندوم دولایه استفاده کردم به خوده دختره هم سه تا قرص زد بارداری دادم ولی باز حامله شد مادر جنده )

- دختران ترشیده زودتر حامله می شوند پس برای بچه دار شدن با آنها سکس کنید 

- راه دیگر بچه دار شدن داگ استایل است : با این روش حتمن بچه داری می شوید حتمن امتحان کنید 

- خوابیده رو طرف : اینم یه راه خوب برای بچه دار شدنه 

- از کون : این روش خیلی سخته ولی موردم داشتیم که کون داده بچه دار شده 

- لایک کردن : الان مورد داریم تو فیسبوک لایکش می کنی حامله می شه باید بری بگیریش کُس ننه رو . 

- بهترین راه بچه دار شدن تو ایران بچه دار نشدنه ، خب چه کاریه تو این وضعیت اقتصادی؟ 

- البته بهترین راه بچه دار شدن تو ایران اینه که برید خارج بچه دارشید ، شاید بگید فیلان بیسال ولی گه نخورید همینی که هست

- و اما مثل همیشه آخرین راه و بهترین راه تجاوز می باشد ، پدران با تجاوز به مادران و ریختن توشون می تونن بچه دار بشن که این راه الان جا افتاده ترین راه برای بچه دار شدن می باشد . خلاصه بچه نعمته نریزی توش میریزن توش . 

ما همه حاصل تجاوز پدران به مادرانیم ^_^ 


۱ نظر:

  1. بفرما. سؤال تکراری هم که جواب میدی. این بارم به بچه هایی که لک لکا آوردنشون اشاره نکردی.

    پاسخحذف

سلام

^_^ مواظب فرزندان خود باشيد ، آنها را از مانيتور دور كنيد محتواي وبلاگ تخمي مي باشد o_O